D
Deleted member 26814
Gäst
Strax efter nyår gick jag till stadens stora badhus.
Där hade jag beställt en massagetid för att få min stackars rygg befriad från värkande muskelknutor.
Kalle, som brukade ta hand om mig, visade sig vara sjuk så jag blev tillfrågad om jag hade något emot att få massage av en kvinna?
Då jag svarade att jag nog skulle stå ut med det, fick jag ett menande leende till svar av den vackra receptionisten.
Välduschad och lagom förväntansfull satt jag och väntade på min tur då en medelålders kvinna ropade mitt namn.
Hon liknade de damer som jag kommer ihåg från då jag gick på simskolan i hemstadend lilla badhus: "Badhusmatronorna".
Mullig med ett fantastiskt väl tilltaget bystomfång.
Hon log vänligt emot mig och bad mig stiga in i rummet.
I detta rum spelades det lugn och skön musik. Belysningen var dämpad och skenet från levande ljus gav rummet en avslappnande atmosfär.
Då jag lagt mig tillrätta började hon försiktigt att knåda min stela kropp.
Då hon hittade en knuta gav jag till ett djupt stön av smärta men också av välbehag. Ju mer knutan löstes upp under hennes fingrar, destomer blev mina stön fyllda av njutning.
"Känns det bra",frågade hon efter en stund.
Jag svarade att det var underbart...och blev nästan chockad av att min egen röst lät riktigt kåttjock och grötig.
Hon kunde verkligen sin sak, denna madam. Den saken stod helt klar.
Efter det att knutorna var upplösta kunde jag njuta för fullt.
Då jag kunde slappna av så spred sig en välbekant värme i min kropp. Snart nådde den min kuk.
Utan att kunna styra mina känslor började det att pulsera och jag var tvungen att ändra liggställning för att inte klämma mig mot bänken.
Hon noterade givetvis detta och bad mig att jag skukke vända mig för att få framsidan knådad.
"Jag har lite problem med det just nu" savrade jag högröd i ansiktet.
Hon skrattade högt utan att låta elak.
"Men ,vännen, det gör mig inte ett dugg! Vänd dig nu!"
Det sista var en direkt uppmaning.
Jag vände mig generat om och var samtidigt noga med att täcka mitt pinsamma tillstånd med handduken. Utan större effekt....
Kuken fungerade som tältpinne och den höll bultande upp tältduken av skönaste frotté.
Då jag med darrande röst bad henne om ursäkt, sa hon att det var helt okej.
"Men jag masserar inte under den handduken" tillade hon med en blinkning och fortsatte:"Det kan du få göra själv".
"Nu?" frågade jag samtidigt som jag kände att hon sakta drog av handduken från mitt värkande stånd.
"Om du känner att du vill, så..."
Under bråkdelen av en sekund tvekade jag....
Hon märkte det och sa:" Jag tittar på...
Hon gick och satte sig i fortöljen där jag lagt mina kläder.
"Det här gillar jag" sa hon . Nu med en röst som svallrade om sexuell upphetsning.
Sakta började jag smeka lätt över mitt värkande stånd. Det killade till under pungen, något som för mig är klartecken för sprut.
Jag började sakta runka kuken, våldsamt upphetsad av att ha en åskådare.
Jag såg henne inte men kunde höra hennes andning som blev allt tyngre.
Jag särade lätt på benen och kände hur underlivet började jucka.
Min fria hand sökte sig ner mellan benen och jag började smeka området mellan pungen och stjärthålet, något som kan få mig tokig av kåthet.
Min fingertopp smekte mitt anushål. Jag hörde henne viska:"Kör in ett finger i röven!"
Fingrarna var oljiga av hennes grundliga massage, så fingret gled in utan problem.
"Fingerknulla dig själv och runka din härliga kuk" stönade hon bortifrån sin hörna.
Mitt finger gled allt hastigare ut och in i mitt oljiga stjärthål.
Mellan mina flämtande andetag kunde jag höra ett svagt jämmer från fortöljen.
"ÅHHHH...Gud...jag kommer!"
Jag runkade kuken i allt snabbare takt och kände satsen bränna i pungen.
Jag körde in fingret i mitt kåta hål och tryckte det uppåt i juckande rörelser.
Samtidigt som hon lät undslippa sig ett lång, utdraget stön, kom också jag.
Satsen pumpade ut över magen med sådan kraft att några droppar träffade mitt ansikte. En av dessa droppar slickade jag i mig.
Det smakade ljuvligt
Efter att ha legat helt stilla ett tag så kikade jag upp, letande efter kvinnan som fått mig att tappa alla koncept.
Hon var försvunnen.
Något förvirrad vacklade jag ut i duschen och lät massageoljan och min sperma göra sällskap nerför min kropp och ut på golvet.
Jag gick in och satte mig i bastun för att njuta av värmen och för att samla mina tankar.
Längst upp satt en karl i min egen ålder. han granskade mig från topp till tå men sa ingentig.
Jag satte mig på bänken nedanför. Efter ett tag stördes mina tankar av ett rytmiskt ljud. Jag vände mig om och det första jag fick se var en gigantisk kuk....helt enorm.
Denna kuk runkades vilt av mannen.
Han tvekade lite för att se hur jag reagerade.
Jag log mot honom och fuktade mina läppar....
Men det, mina vänner, är en helt annan historia
Där hade jag beställt en massagetid för att få min stackars rygg befriad från värkande muskelknutor.
Kalle, som brukade ta hand om mig, visade sig vara sjuk så jag blev tillfrågad om jag hade något emot att få massage av en kvinna?
Då jag svarade att jag nog skulle stå ut med det, fick jag ett menande leende till svar av den vackra receptionisten.
Välduschad och lagom förväntansfull satt jag och väntade på min tur då en medelålders kvinna ropade mitt namn.
Hon liknade de damer som jag kommer ihåg från då jag gick på simskolan i hemstadend lilla badhus: "Badhusmatronorna".
Mullig med ett fantastiskt väl tilltaget bystomfång.
Hon log vänligt emot mig och bad mig stiga in i rummet.
I detta rum spelades det lugn och skön musik. Belysningen var dämpad och skenet från levande ljus gav rummet en avslappnande atmosfär.
Då jag lagt mig tillrätta började hon försiktigt att knåda min stela kropp.
Då hon hittade en knuta gav jag till ett djupt stön av smärta men också av välbehag. Ju mer knutan löstes upp under hennes fingrar, destomer blev mina stön fyllda av njutning.
"Känns det bra",frågade hon efter en stund.
Jag svarade att det var underbart...och blev nästan chockad av att min egen röst lät riktigt kåttjock och grötig.
Hon kunde verkligen sin sak, denna madam. Den saken stod helt klar.
Efter det att knutorna var upplösta kunde jag njuta för fullt.
Då jag kunde slappna av så spred sig en välbekant värme i min kropp. Snart nådde den min kuk.
Utan att kunna styra mina känslor började det att pulsera och jag var tvungen att ändra liggställning för att inte klämma mig mot bänken.
Hon noterade givetvis detta och bad mig att jag skukke vända mig för att få framsidan knådad.
"Jag har lite problem med det just nu" savrade jag högröd i ansiktet.
Hon skrattade högt utan att låta elak.
"Men ,vännen, det gör mig inte ett dugg! Vänd dig nu!"
Det sista var en direkt uppmaning.
Jag vände mig generat om och var samtidigt noga med att täcka mitt pinsamma tillstånd med handduken. Utan större effekt....
Kuken fungerade som tältpinne och den höll bultande upp tältduken av skönaste frotté.
Då jag med darrande röst bad henne om ursäkt, sa hon att det var helt okej.
"Men jag masserar inte under den handduken" tillade hon med en blinkning och fortsatte:"Det kan du få göra själv".
"Nu?" frågade jag samtidigt som jag kände att hon sakta drog av handduken från mitt värkande stånd.
"Om du känner att du vill, så..."
Under bråkdelen av en sekund tvekade jag....
Hon märkte det och sa:" Jag tittar på...
Hon gick och satte sig i fortöljen där jag lagt mina kläder.
"Det här gillar jag" sa hon . Nu med en röst som svallrade om sexuell upphetsning.
Sakta började jag smeka lätt över mitt värkande stånd. Det killade till under pungen, något som för mig är klartecken för sprut.
Jag började sakta runka kuken, våldsamt upphetsad av att ha en åskådare.
Jag såg henne inte men kunde höra hennes andning som blev allt tyngre.
Jag särade lätt på benen och kände hur underlivet började jucka.
Min fria hand sökte sig ner mellan benen och jag började smeka området mellan pungen och stjärthålet, något som kan få mig tokig av kåthet.
Min fingertopp smekte mitt anushål. Jag hörde henne viska:"Kör in ett finger i röven!"
Fingrarna var oljiga av hennes grundliga massage, så fingret gled in utan problem.
"Fingerknulla dig själv och runka din härliga kuk" stönade hon bortifrån sin hörna.
Mitt finger gled allt hastigare ut och in i mitt oljiga stjärthål.
Mellan mina flämtande andetag kunde jag höra ett svagt jämmer från fortöljen.
"ÅHHHH...Gud...jag kommer!"
Jag runkade kuken i allt snabbare takt och kände satsen bränna i pungen.
Jag körde in fingret i mitt kåta hål och tryckte det uppåt i juckande rörelser.
Samtidigt som hon lät undslippa sig ett lång, utdraget stön, kom också jag.
Satsen pumpade ut över magen med sådan kraft att några droppar träffade mitt ansikte. En av dessa droppar slickade jag i mig.
Det smakade ljuvligt
Efter att ha legat helt stilla ett tag så kikade jag upp, letande efter kvinnan som fått mig att tappa alla koncept.
Hon var försvunnen.
Något förvirrad vacklade jag ut i duschen och lät massageoljan och min sperma göra sällskap nerför min kropp och ut på golvet.
Jag gick in och satte mig i bastun för att njuta av värmen och för att samla mina tankar.
Längst upp satt en karl i min egen ålder. han granskade mig från topp till tå men sa ingentig.
Jag satte mig på bänken nedanför. Efter ett tag stördes mina tankar av ett rytmiskt ljud. Jag vände mig om och det första jag fick se var en gigantisk kuk....helt enorm.
Denna kuk runkades vilt av mannen.
Han tvekade lite för att se hur jag reagerade.
Jag log mot honom och fuktade mina läppar....
Men det, mina vänner, är en helt annan historia