Runka med vibrator

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag har på sista tiden börjat runka med hjälp av en batteri driven vibrator som känns mycket skönt. Det är inte fråga om en dildo utan bara själva vibrator delen från en leksak som jag tog bort, ni vet dendär plast delen som finns inne i dom flesta sex leksaker. Jag brukar använda den på undersidan av mitt ollon, runtom frenulum fästet, medan förhuden är tillbaka dragen. Denna vibrator har precis den rätta vibrationen (frekvensen) som får hela kuken att vibrera mycket skönt. Vissa andra jag provat på har haft felaktig vibration, för snabb, vilket bara ger en direkt otäck känsla. Jag behöver inte ens gnida min kuk eller ollon med vibratorn, jag bara pressar den mot ollonet och orgasmen kommer den vägen. Orgasmen blir alltid mycket intensiv och lång.
Prova på det så vet ni!! :)

el gardo

Medlem
Kön
Man
Ja jag vet precis vad du menar. Man kan liksom rulla över den där lilla knaten till orgasm hur länge som helst. Vilket säkert bara är nån sekund mer än vanligt.

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Jag har testat att ta på mig ordentligt tajta kalsonger, lägga en dildo på varje sidan om kuken och låta
dom vibrera mig till orgasm. En 'ovanpå' och en 'under', inte på sidorna.. Det beror lite på hur styv
man är, man får flytta dom ngn gång kanske. Men när de hamnar i otakt..så blir det som vibrerande
vågor...mmm.

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)

gizzmo

Medlem
Kön
Man
plockade oxå bort kulan ur en leksakt pressade in den i en condom och trädde på på kuken så att kulan låg på undersidan. sedan lekte jag med den reglerbara hastigheten tills det gick för mig det var inte dumt alls kan jag säga har funderat på att ta med den ut ngn. gång..

Isdx

Medlem
Kön
Man
Låter intressant... ;) Menar du med vibrator, en dildo eller nåt annat? Undrar hur det funkar då du lägger den mellan benet o pungen, då får väl inte kuken nån stimulering av det, bara testiklarna? Då måste du väl runka din kuk för att få orgasm?

Originally posted by gandoronan

jag har en ny teknik med att sätta en vibrator mellan benet och pungen. sedan
runkar jag som vanligt. väldigt skönt!!

gandoronan

Ny medlem
Kön
Man
jo jag måste runka kuken med. Ju hårdare den är ju mer
av vibrationerna stimulerar den. men jag gillar stimuleringen av pungen med.det är en slaktad masagestav med sladd till eladpter.
jag tror oxå på det där med att ha 2 vibratorer med olika hastigheter.

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ok, jag behöver inte alls runka min kuk då jag pressar vibratorn på området som ligger under ollonet, kallas visst frenulum, där var förhuden är fäst. Orgasmen kommer av sig sjäv utan att jag behöver röra handen över kuken :D

Toppen