runka offentligt

strahlent

Ny medlem
Kön
Man
är det någon annan som har varit med om att runka på offentliga toaletter med stora eller små hål i väggarna mellan båsen där man kunde titta på varandra. ibland var hålen så stora att man tom kunde sticka in hela kuken och bli avsugen
ok lite snuskigt men ändå spännande

spa

Ny medlem
Kön
Man
jo jag var med om det i köpenhamn på en toalett i en park där
jag var ju skitnödig och gjorde va ja skulle men sen såg ja att det var ett stort hål i väggen och därinne i det andra båset satt en kille och runkade så jag blev kåt jag också och runkade av mig medan vi tittade på varandra. ingen sa nånting

Olle6

Medlem
Kön
Man
Den toaletten skulle jag gärna besökt. Undrar om den finns kvar måntro ;)

På en campingplats på Jylland för några år sedan gick jag till duschrummen en morgon. Där var nästan fullsatt. När jag väl kom in i ett bås och börjat duscha av mig såg jag att det var hål i väggen mot grannduschen. Stort som ett pekfinger och placerat i kukhöjd. Jag hörde att någon var därinne så jag böjde mig ner för att kolla. Där står en kille och tvålar in sig. Han vände sig mot mitt titthål, dock utan att se det lilla hålet, och tvålade in kuken så så den växte. Sen spolade han tyvärr bara av sig och gick ut. Men jag blev stenkåt och runkade som en besatt.

spa

Ny medlem
Kön
Man
den är nog kvar. Örstedsparken hette den. Bögigt förstås men vi tafsade inte på varandra utan bara tittade på varandra. det gick ganska snabbt

Toppen