BlackVelvet1
Välbekant medlem
Frugans syster och hennes vuxna dotter
har jag runkat till många gånger
Är de lika?Frugans syster och hennes vuxna dotter
För mig är det att gå över gränsen. Visst, är hon 27 så väljer hon själv, men det finns en naturligt inbyggd spärr mot sexuella handlingar tillsammans med sina barn/föräldrar...Hejsan jag har runkat och kollat på porr med min 27 åriga dotter plus att jag har visat henne ett klipp där jag sprutar och det gillade hon skarpt
Kolla på porr men sin dotter på 27år om själv vill är väl inget fel i det, men visa henne klipp där du hennes far sprutar nej undrar om det en är lagligt. Tycker iallafall att det är fel. Man kan vända på det skulle han vilja se sin dotter onanera, hoppas inte det.För mig är det att gå över gränsen. Visst, är hon 27 så väljer hon själv, men det finns en naturligt inbyggd spärr mot sexuella handlingar tillsammans med sina barn/föräldrar...
I denna familj så behöver vi inte gömma oss när vi är kåta och vill onanera och vill vi titta på varandra så gör man det eller så gör man inte detKolla på porr men sin dotter på 27år om själv vill är väl inget fel i det, men visa henne klipp där du hennes far sprutar nej undrar om det en är lagligt. Tycker iallafall att det är fel. Man kan vända på det skulle han vilja se sin dotter onanera, hoppas inte det.
Men jag anser ändå att det inte är sunt familjeliv. Skulle vi gjort en enkät i landet så hade det inte varit någon stor procent som tycker det är suntI denna familj så behöver vi inte gömma oss när vi är kåta och vill onanera och vill vi titta på varandra så gör man det eller så gör man inte det
JaÄr de lika?
Berätta merMmm fantastisk ofta med att jag knullar mitt ex och hennes dotter tittar på och vill vara med.
Dom två hade gärna fått ta hand om min kuk…..Lena Endre tillsammans med dottern Rosanna.
Kuken gillar verkligen tanken!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/Lena_Endre_med_dotter_Rosanna_Endre.jpg