Vi snackade lite, och men mycket hördes bara stön och blöta ollon.
Hundratals grupprunk i lumpen om det skedde varje kväll. Var det bara i sängarna det runkades eller kunde folk sitta och runka öppet även på muggen eller i duschen?
Vi snackade lite, och men mycket hördes bara stön och blöta ollon.
Nä, det var bara i sängarna på luckan när ljuset hade släckts!Hundratals grupprunk i lumpen om det skedde varje kväll. Var det bara i sängarna det runkades eller kunde folk sitta och runka öppet även på muggen eller i duschen?
Nä, det var bara i sängarna på luckan när ljuset hade släckts!
Jag gjorde det några gånger tillsammans med en kompis. Men jag är nyfiken på det även nu som medelålders man. Vore spännande att göra det igen.Tyvärr inte. Inte ens i närheten. Kanske därför som jag är så nyfiken på det nu som vuxen?
Jag gjorde det några gånger tillsammans med en kompis. Men jag är nyfiken på det även nu som medelålders man. Vore spännande att göra det igen.
Som sextiotalist kan jag, och har redan gjort det här tidigare, konstatera att sammakönsupplevelser under uppväxten inte betraktades som homosex (som i princip var socialt osynlig) på något sätt utan snarare uppfattades som någon sorts initierande i vuxenlivet.
Idag, å andra sidan, sedan HBTQ-konceptet etablerades, förefaller medvetenheten vara större rörande olika sexella inriktningar. Många kanske upplever - retroaktivt - att de höll på med homosex på en experimentell basis och kan ha issues kring denna insikt. Speciellt individer med bakgrund ur mindre bildade miljöer besväras av detta eftersom de tycker att sammakönsupplevelser är "bögiga" och därmed "omanliga". (Personligen tycker jag att det "omanligaste" som finns är dagens svenskar - toffelhjältar i kvadrat...)
Vi runkade nog inte direkt ”öppet”, men såg ju porrfilm ibland när vi sov över hos en kompis som hade tv1000. Runkade då under varsitt täcke medan vi såg filmen.
Ett minne jag har är en klassresa när vi var 15 år och bodde då 6 killar i ett rum. En av killarna hade tagit med sig massa porrtidningar så kvällarna spenderades med skicka runt dem och runka. De flesta runkade under täcket, men en av killarna ställde sig på knä på sängen la ut en handduk. Han hade stor kuk och sprutade rejält, misstänker han ville vissa upp sig lite.
Ja runk på luckan under lumpen skedde titt som tätt. Ofta hörde man lite prassel från nån tidning efter släckning o sen dova stön efter ett tag o lite pappersljud med avtorkning . Ibland satte nån på en porrfilm på tvn som vi låg o kollade på o smekte under täckena. Vissa inkl mig själv runkade o tömde på luckan medan vissa fick hastiga ärenden till toalettutrymmet. Kunde även höras stön i dessa utrymmen övriga kvällar också.
Jag minns också tiden i lumpen. Att det hände att man kollade porrfilm. Att det var några som gick toan och runkade av sig. Men en lump kompis var jävligt irriterad på killen som sängen över. När det var dax Att sova. Då runkade han och stönade som bara den. Han sa till honom gå till muggen. Det hjälpte inte.Ja runk på luckan under lumpen skedde titt som tätt. Ofta hörde man lite prassel från nån tidning efter släckning o sen dova stön efter ett tag o lite pappersljud med avtorkning . Ibland satte nån på en porrfilm på tvn som vi låg o kollade på o smekte under täckena. Vissa inkl mig själv runkade o tömde på luckan medan vissa fick hastiga ärenden till toalettutrymmet. Kunde även höras stön i dessa utrymmen övriga kvällar också. Vi hade ett gemensamt skåp på luckan med lite diverse bla kondomer. Bra att ha för mindre kladdiga runk men framförallt vid utegångskvällen mitt i veckan.