Runkade en del i min ungdom med kompisar och hade väl även fått känna på några kompisars kukar när detta hände på semester i Norge i Pappas barnhem där Farmor och Farfar och hans yngre bror bodde och vi var där för att hjälpa till med slåttern (höbärjningen), vilket vi gjorde varje sommar. En dag skulle Pappa iväg på något, jag kommer inte ihåg vad, så jag blev ensam med min Farbror som helt plötslig undrade om jag ville följa med och bada, och det ville jag gärna och detta är vad som hände. Har nog haft den här sanningsenliga berättelse ute här tidigare.
INCEST ELLER INTE??
Har runkat tillsammans med en Farbror och då var jag inte gammal, 14-15 år på sin höjd. Vi åkte iväg på hans motorcykel för att bada och jag hade badbyxor vilket han saknade så han satt en bit ifrån mig högra knät uppdraget och helt plötsligt så börjar han skratta, så jag vrider på huvudet och tittar åt hans håll och frågar vad han skrattar åt och när han lutar sig bakåt stödd på händerna och rätar ut benet så ser jag att han sitter där med stans ståkuk. Detta är alltså en man som jobbar hårt på ett hemman/jordbruk utan maskiner utom när han jobbar i skogen, han är alltså väldigt muskulös men smal och inget underhudsfett att tala om och till det lägger jag en skapligt stor och väääldigt styv kuk som han tar tag i med fingrarna vid kukroten och trycker ner huden så kuken ser ännu större och styvare ut och låter den svaja fram och tillbaks medan han frågar om jag har stor kuk och jag svarar lite generat och undflyende att så inte är fallet, men han börjar att runka sin kuk långsamt framför mina, ja faktiskt stirrande ögon och frågar om han kan få se den så jag tar av mig mina badbyxor och står där naken, en liten pojke i de lägre tonåren med en kuk som börjar styvna och han säger bara - åååh den är ju stor, du är ju inte så gammal, brukar du runka ofta och det kan jag ju inte förneka att jag gör. Så nu står jag där med helt styv kuk när han ber mig att lägga mig ner och runka jag också, så jag lägger mig ner på sidan stödd på armbågen, jag ligger och han sitter, men det är några meter emellan oss och vi tittar på varandra medan vi runkar våra kukar, återigen så säger han att jag har stor kuk för min ålder och så frågar han om han får runka åt mig, men det nekar jag till och det accepterar han utan tjat. Det dröjer inte länge förrän jag känner att det börjar bli sprutdags så jag tar mig lite närmare kanten på min handduk så att jag kan spruta i gräset, han frågar om jag ska komma och jag svara ja, han stirrar på mig och mitt runkande av min spottberedda kuk och runkar sin egen kuk när det går för mig, sprutar rätt så rejält vilket imponerar på honom. Min kuk fortsätter att stå i givakt medan han fortsätter att runka tills han sprutar och då tror jag faktiskt att verkligheten kom ifatt honom för han verkade generad när vi gick ut i vattnet och tvättade av våra kukar och doppade oss. Det var enda gången. Ibland och även nu så undrar jag så till den milda grad att min kuk har styvnat hur det hade varit om vi runkat åt varandra, hade nog varit lite mer spännande att ha fått runka honom tills han sprutade. Jag anser att det var incest, men det skiter jag fullständigt i, vi var kåta och vi hade en skön runkstund tillsammans. Nu ska jag runka min styva kuk tills den sprutar.
Har efter forskat lite och kommit fram till att han var ca: 38 år medans jag var ca:14-15 år.
Fáan vad jag ångrar att jag inte frågade om jag fick runka åt honom.