Runkfantasi som blivit sann?

wankyx

Ny medlem
Kön
Man
Fpr bli min första post på sajten.
Hej förresten.
:)

Lite nyfiken på en grej.
Skriver mer då något tämligen otroligt hände mig nyligen.
He he.

Men till frågan.
Jag antar att vi alla har någon/några vi fantiserar om då vi runkar.
Må vara grannen, en lärare eller kanske en kändis.

Har det hänt någon att en runkfantasi om att få knulla någon slagit in?
Hur kändes det?
Berätta gärna.

Nu till vad som hände mig och som fick mig att skriva tråden...

Fanns en tjej jag tyckte var så jävla snygg, halvkändis typ.
Hon hade ett par låtar som halvslog för några år sedan.
Var ju egentligen inte musiken jag gillade.
Det var mer hur jävla snygg jag tyckte hon var.

Nog enda gången jag köpte Slitz, då hon vek ut sig där.
Fick fan köpa ett extra nummer då första exet av någon anledningen klibbade ihop...
Hmm...
;)

Nu flera år senare fick jag av en ren slump se henne på ett ställe.
Hon var med en polare så det blev lite svårt att få igång ett snack.
Men lite kontakt fick man.

Då jag kom hem blev det fann att leta upp blaskan igen och dra en runk.
Ha ha.

Helgerna efter var jag på samma ställe i hopp om att se henne igen och efter några försök fick man se henne igen.
Yippi.
¨
Hon kände igen mig och vi började snacka igen, tror ni kuken var "halvhård"?

Jag var dock inte ensam själv denna gång, en polare var med och han skulle givetvis också försöka flörta in sig med henne.
Han verkade t.o.m. lyckas bättre den saten...

Hon följde med hem i allafall.
Yippi!
Hem till honom alltså.

För att göra storyn kort så fick vi knulla henne.
Vilket var så jävla underbart, hade absolut inget emot att vi var två på henne.
Gjorde bara saken extra härlig.
Att bara få göra grejer man fantiserat om.
Underbart...

Det blev en engångsgrej och det skedde för ett par månader sedan.
Men varje gång jag runkar efter det så är det det man tänker tillbaka till.
Så lär det bli länge...
He he.

Nu fick jag det berättat.
Har ni egna "dream come true" stories?

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
en av mina fantasier som slagit in är följande:
Jag har helt enkelt fantiserat om att kissa i en tjej. Och det fick jag också göra med min dåvarande flickvän. Jag sa bara att jag skulle gå och kissa när vi hade sex. Men då svara hon: Kissa i mig. Det var ett litet skämt. Men tillslut låg vi där och jag kissade i henne. Båda två tände på det oerhört mycket ska också tilläggas:oops:

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Ja, jag har varit med om det.

Hade en manlig kollega som tyvärr arbetade olika skift mot mig så vi träffades väldigt sällan.
När vi väl träffades var det något som liksom drog mig till honom, han var så himla fin, trevlig och sexig!
Jag är ju gift och tänkte "det får duga med att ha honom som onaniobjekt". Onanerade till o med på jobbet, när han fanns i rummet intill, för det gjorde mig så kåt!
Fick kontakt via msn, intresset var från bägges håll så vi träffades några gånger och jag fick mig några härliga knull av honom.
När jag kände att känslorna började växa till sig avbröt jag kontakten.

Det hände än att jag onanerar och tänker på hans sköna kropp *suck*

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag antar att vi alla har någon/några vi fantiserar om då vi runkar.

Har det hänt någon att en runkfantasi om att få knulla någon slagit in?
Hur kändes det?
Berätta gärna.

Jag har två runkfantasier som nästan slagit in, eller i alla fall den ena:

Å: En kompis, hon har varit min runkfantasi i åratal. Vid ett tillfälle fick jag fingerpulla henne till orgasm efter en utekväll. Vid ett annat tillfälle fick jag slicka och fingerpulla henne till orgasm. Hon sög mig tills jag sprutade, sedan kysstes vi. Tyvärr fick jag inte tränga in i henne... Jag fattar verkligen inte varför... :cry:

B: Syster till en kompis, som jag fantiserat om vid otaliga sprut. Vi hade ett flera år långt KK-förhållande. Hon älskade sex, jag fick spruta henne i munnen och hon fullkomligt älskade analsex. Ville gärna ha en dildo i fittan när jag tog henne bakvägen. Det var nästan enda sättet att få henne att komma. Jag fick också spruta i henne (fittan) och sedan slickade henne till orgasm. En fantastisk kvinna som dessutom var klok och intelligent. (y)

F

Försats11

Gäst
Brukade fantisera om att jag och min före detta flickvän raggade upp en tjej på krogen och tog med henne hem och hade trekant.

Vid ett tillfälle så föll det sig så att vi hade efterfest hemma och när folk började droppa av på natten så va det en tjej som inte hade några tankar på att lämna oss ensamma. Vi kallar henne Emma. Vi satt i soffan då mitt ex och Emma började hångla. Jag anslöt och vi hånglade om vartannat. Jag gick för att hämta en öl och när jag kom tillbaka hittar jag dom båda på golvet i en 69a. Emma låg överst och jag går fram utan att blinka och stoppar in min kuk i henne bakifrån. Båda tjejerna sa simultant 'Såja!'. Vi hade hård sex och Emma skrek högt när det kom för henne. Vi byter rum och ställningar och håller på gott och väl över en timme. Vi avslutar allt i sängen där jag tar Emma i missionären och när jag är på väg att komma så runkar exet av mig så det sprutar över hela Emmas kropp - från fittan till pannan. Vi faller ihop och somnar likt en ormgrop tillsammans i sängen.

Jag brukar fortfarande runka med detta på näthinnan fastän det gått 15 år. Fast nu till minnena av detta och inte i fantasin längre.

Last edited by a moderator:

trombias

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat vid 2 tillfällen när min syster suttit bredvid i bilen och kört och en gång i hennes kök när hon satt mitt emot.
Båda gångerna var jag sjukt bakfyllekåt och frågade först om jag fick.
Och det fick jag
Hon är 9 år äldre än mig och jag var då runt 35

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
  • Fantiserade mycket om M när jag jobbade som lärarvikarie, vi träffades och hade sex efter att jag slutat på gymnasieskolan. Har två tydliga minnesbilder, en gång när hon sög och jag fick spruta över mun och ansikte och när jag tog henne hårt bakifrån.
  • Smekte mig mycket till kollegan J, fick slicka henne efter en företagsfest och vi träffades senare ett par gånger och hade sex.

Toppen