runkkontakt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Arctor

Medlem
Kön
Man
Sen Aftonbladet stängde ner finns det typ ingen bra chatt där man kan gå in lite casually och kolla efter lite runkkompisar. Eller är det bara så jag upplever det för att jag inte hittat ett annat ställe?

Har ofta ett stort behov av att visa kuken när jag runkar vid datorn, men det är inte alltid så lätt att hitta någon tex här på onanera.se

Tips?
 

Moetto

Ny medlem
Kön
Man
Sen Aftonbladet stängde ner finns det typ ingen bra chatt där man kan gå in lite casually och kolla efter lite runkkompisar. Eller är det bara så jag upplever det för att jag inte hittat ett annat ställe?

Har ofta ett stort behov av att visa kuken när jag runkar vid datorn, men det är inte alltid så lätt att hitta någon tex här på onanera.se

Tips?

Jag ställer gärna upp och kollar på dig när du runkar :)
 

Runkkonsulten

Medlem
Kön
Man
Sen Aftonbladet stängde ner finns det typ ingen bra chatt där man kan gå in lite casually och kolla efter lite runkkompisar. Eller är det bara så jag upplever det för att jag inte hittat ett annat ställe?

Har ofta ett stort behov av att visa kuken när jag runkar vid datorn, men det är inte alltid så lätt att hitta någon tex här på onanera.se

Tips?

Jag ställer gärna upp och kollar på dig när du runkar :)

Me too..... Adda mej på MSN'n så tar vi det därifrån...

/ RK i Sthlm
 

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Tja!
Jag tycker att vi startar en sån tråd i forumet "manlig onani".

Visst det är kul med MSN men ibland är det roligare med någon allmänt community där man kan visa stoltheten och kåtsnacka lite.

Brukar hänga ibland på gaychat.se, fast det är inge vidare drag där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen