Första gången var på början på 2000-talet.Hade aldrig varit på en videoklubbar eller porrbio utan runkade hemma till sköna porr dvd men var så nyfiken på dessa ställen. Hade varit på middag hos vänner och det blev sent och på vägen hem gick jag förbi Blue Vision på Kungsholmen. Stod på andra sidan gatan och väntade tills ingen var i närheten, smet in snabbt, betalade i kassan och gick in. Man visste att alla som var där var kåta och alla sköna pfilmer i bås och salonger. Många äldre men även yngre som vill tömma sin kuk. Satte mig i en av salongerna, mannen framför hade redan kuken framme och runkade rejält fixerad av filmen. Bytte salong, stod vid sidan om och började smeka kuken, en kille kom in, satte sig i en soffa, knäppte upp och tog fram en redan hård kuk.Vi kollade på varann, jag tog sakta fram kuken, stod fortfarande bredvid honom och han signalerade att komma närmare. Han börjar runka min kuk och snabbt har han tagit den i munnen. Han suger ivrigt och han har lämnat soffan och står på knä framför mig. Stönandes och med sin egen kuk som han runkar rejält. Jag föreslår att vi tar ett bås, snabbt in och låser efter oss. Av med jacka och tröjor, ner med jeansen till anklarna och vi suger båda av varann. Till sist så kan vi inte hålla oss, han sprutar så mycket och rejält över videoskärmen och jag över hans bröstkorg så att sperma flödar. Så härligt minne! Vi torkar av oss med papphanddukar och tar på oss kläderna som ligger i en enda röra på stolen i båset och han tackar med en rejäl klapp i baken,