Runkmusik

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Är det fler än jag som brukar lyssna på musik medans ni runkar? Favoriter som jag har att runka till är September - Cry for you, Bertine Zetlitz - Girl like you och Alex Gaudino ft. Crystal Waters - Destination Calabria. Det är skitskönt att runka i takt, allra helst till den sistnämnda låten. Har ni några tips på taktfasta, sexiga låtar?

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jadu. Lyssnar jag på musik medan jag runkar så är det mest för att avdistrahera grannarna. Så det blir lite olika. Men gammal hederlig rock skulle jag kunna tänka mig har en lagom takt.
Måste testa att dra skinnet till takten av Skinnet nån gång. Bara för att idén låter allmänt fånig :)

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar ofta till hårdrock: Metallica, Slayer, Laaz Rockit, Flotsam&Jetsam etc. Punk går oxå bra!

Tänder på själv hårdrocksstilen!

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Spännande tanke, men det funkar inte för mej.
Jag behöver koncentration och fokus; kolla på porr, prata snusk med någon eller "vara inne i mina egna tankar".

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag lyssnar ibland på hårdrock när jag sitter och smårunkar men vill nog hellre lyssna på det som sägs i de videos som jag tittar på när det börjar bli dags att spruta.

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
I tonåren hade jag en favoritmusikvideo att runka till. En otroligt vacker kvinna sjöng. Minns inte låten eller artisten i dag, men då var det så betingat att jag fick stånd när låten spelades på radion.
Hände en gång i bilen med farsan. Fick panik att försöka dölja bulan.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Njaee... kan nog inte påstå att jag har nån speciell runklåt. Jag gillar inte ens musik i porrvideo. Vill ha det tyst så att man hör alla sexljuden tydligt.

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att titta på porr med bakgrundsmusik är helt värdelöst och extremt avtändande jag vill bara höra kåta stönanden och snuskprat:)

Toppen