Runktips

Snoppis

Ny medlem
Kön
Man
Alltså detta funkar bra på mej men det krävs ju att man har en kvinna.
Jag bara älskar att lukta i min flickväns trosor och blir ännu kåtare om hon haft dom på sej länge.
Det var inte roligt när hon kom in i sovrummet en gång och fick se mej ligga där med hennes trosor dragna över huvet och runkade för fullt. Härre gud vad säjer man...
Men hon tyckte att det inte var så hemskt ändå, så nu vet hon att jag kollar lite extra långt ner i tvättkorgen.
Nu hjälper hon mej med detta på så sätt att hon använder ett par trosor länge,hon drar dom över mitt huvud så att mittdelen hamnar över näsan&munen, sedan ställer hon sej tätt bakom mej och börjar runka åt mej.Alltså denna känslan är fruktansvärd skön.
Men det krävs nog att man har en förstående tjej.

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag känner mej som en ganska förstående partner, men det där skulle jag inte känna mej riktigt bekväm med. Men jag vet inte eftersom det inte har hänt mej, vad jag vet....

Snoppis

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Tilda

Jag känner mej som en ganska förstående partner, men det där skulle jag inte känna mej riktigt bekväm med. Men jag vet inte eftersom det inte har hänt mej, vad jag vet....
Nej visst är det lite knäppt.Du är väl en tjej? och då kan jag förstå att du inte känner dej bekväm med det.
Läste någonstans om två kompisar som gjorde nått på ett utedass,efter att ha läst det tycker jag nog att jag är ganska normal som tycker om att känna en kvinnas doft...

Toppen