Kofoten: Håll handen knuten. Sträck ut pek och långfinger. Böj dessa 2 fingrar vid knogarna. Gör en "Kofot". Ta och dra från ovansidan av Willy Wonka över ollonet.
Slapphänt: Var helt lealös i handleden. Ruska slappt upp och ner lite halvslött. Håll knappt i Junior. Precis så skinnet rullar. Detta brukar göras när man är påväg att komma. Annars tar det för lång tid
Pelvis-smek: Dra tills du är påväg att komma. Då drar du bak förhuden tills där det spänner som mest om ollonet. Så låter du skinnet vara där och spänna, så tar du pekfingret och smeker sakta upp och ner över Pelvis (penis-strängen) tills du kommer.
Bestämde: Håll handen i ett fast grepp. Armen helt rak. Så när du drar i Midgårdsormen så för du lixom hela armen, handen och handleden upp och ner samtidigt.
Egen "fetta" som jag gjort är: Tog en plastpåse. Smörjde in den med någon olja. Satte den mellan ett par dynor i en soffa. Stoppa in den enögde spottkobran där, och sen körde jag bara. Borde väl funka om man för ihop två sänger med eller liknande. Rätt skön faktist.
Dessa metoder är något som jag själv kommit på. Finns säkert redan dom som gjort dessa, men jag har inte lärt mig dom av någon iaf. Kommit på dom med min uppfinningsrikedom
...
Lycka till och hoppas någon var till behag hehe.
Själv, är bäste dräng.