såååå packad nu...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag ät hos en polare och har druckit på tok för mycket...totalt smashpackad....då blir jag alltid galet kåt. Loggar in på second life när jag kan och horar ut mig fullstängig....inga som helst gränser...är det nårga fler som blir galet kåta när dom är full aom jag...kan inte bar unikt för mig?

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Vaknade idag, det kommer en att tid a nuka till. Te-q skall inte driguas, djävla tangentbord, lär dig att stava. Ja, jag har en tendens att släppa taget om mina regler när jag är onykter. Skavsår på min penis, löjliga inköp av sexleksak etc. Men jag har i mitt huvud en spärr, jag blandar aldrig in en annan människa. För mig är det en BIG no no. Älskar att träffa människor men aldrig på fyllan.
BTW, fylleorgasm kan var enorm tack vare avsaknaden av återhållsamhet.

Last edited:

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
BTW, i dessa tider behöver vi släppa taget

Last edited:

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag ät hos en polare och har druckit på tok för mycket...totalt smashpackad....då blir jag alltid galet kåt. Loggar in på second life när jag kan och horar ut mig fullstängig....inga som helst gränser...är det nårga fler som blir galet kåta när dom är full aom jag...kan inte bar unikt för mig?
Alltid!! Vrålkåt... Ska dricka imorgon så då blir det nog runk o sprut efteråt

Nudist24

Välbekant medlem
Jo, alkohol och kåthet hör ihop även för mig. Men bara om jag är lagom lullig. Blir det för mycket blir det ju svårt att komma ihåg vad som skett och det är ju synd. Så lagom påverkad = vill ha sex och lite för mycket påverkad = jag vill bara sova.

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man

vad är Second Life?

Toppen