Saker du aldrig skulle erkänna?

F

Filmkväll

Gäst
Jo, det var såhär att en kvinnlig kompis läser en typisk tjejtidning, ni vet Veckorevyn, SOLO, Frida och sådana. Iaf, hade hon med en sådan tidning när jag träffade henne, och hon slog upp sidorna där det stod "30 saker killar aldrig skulle erkänna"

Och där stod det vissa saker, som jag faktiskt aldrig skulle kunna erkänna.

Vad skulle ni ha svårt med att erkänna inför någon? Då tänker jag bara på IRL, inte på nätet där (tycker jag) det är lättare att "tala ut".

Denna, frågen är inte bara för killar, utan även tjejer.

Jag skulle ha svårt att erkänna att jag smakat på min egen sperma, och att när jag onanerar leker med mig själv i rumpan, om man säger så;):oops:

londoner

Ny medlem
Kön
Man
jag skulle ha svårt att erkänna att jag kan tända på både ganska unga tjejer/kvinnor men också på äldre. dvs om de yngre ser mognar ut och de äldre har stil skulle jag tända på dem. vet inte varför bara känns så.

fripplan

Ny medlem
Kön
Man
För andra skulle jag ha svårt att erkänna att jag suger på mig själv och sväljer sperman och att jag tycker om att visa upp mig. För min sambo skulle jag ha svårt att erkänna att jag tänder på runkande män och stora kukar.

Fast måste man inte behålla några såna här hemligheter för sig själv? Är det inte därför det är så härligt att hänga på onanera.se och prata om det?

forzasweden

Medlem
Kön
Man
För min sambo skulle jag ha svårt att erkänna att jag tänder på runkande män och stora kukar.

Fast måste man inte behålla några såna här hemligheter för sig själv? Är det inte därför det är så härligt att hänga på onanera.se och prata om det?

Exakt mina tankar! :D

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag skulle ha svårt att erkänna att jag erkände att jag faktiskt tände på en kompis.... ;)

spartan1

Medlem
Kön
Man
Intressant fråga..

För mig handradet om vem man ska erkänna inför.
För rätt person berättar jag allt. För andra inget.....

När det gäller det rent sexuella så har jag svårt att tänka mig nåt jag inte skulle kunna erkänna:oops::p

Toppen