Samla sats

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Som yngre tänkte jag ofta på att försöka spara det jag sprutade i en flaska för att se hur mycket det blev under en månad. Men den gick ju inte att förvara hemma. Är det någon som gjort så? Nu känns det inte speciellt lockande längre.

Läste på någons sida att under ett år hade han runkat ut dryga litern. Att se ett års spermaresultat samlat hade varit lite mäktigt.

KristerE

Medlem
Kön
Man
Jodå det har väl hänt ett par gånger under årens lopp att jag har börjat samla men det har inte blivit många satser innan jag gett upp projektet.

Benster112

Medlem
Kön
Man
Haha! Killen som runkat en dryg liter var jag!

Men jag sparade inte sperman. Det var mest som ett experiment så jag hade ett litet fick-almanacka vid sängen. Satte upp ett streck för varje kom-skott. Resultatet blev sammanlagt 349 sprut från nyår till nyår. Speciellt under hösten hade jag flera sprut samma dag.

Sen googlade jag medelmängd sperma per skott och multplicerade det med antal och fick dryga litern.

Det är GRYMT porrigt och roligt att föra sprut-journal - och det ökar lusten att komma oftare och mera. Med en händig fick-almanacka kan man starta när som helst.

Rekommenderas!

Toppen