Se fru flickvän knulla andra

  • Thread starter Deleted member 68599
  • Startdatum

Couple 006

Välbekant medlem
Är så sjukt upphetsande att se hur en annan man njuter av att knulla min fru samtidigt som jag ser hur hon njuter av att ta imot en annan man bakifrån!!! Och när han inte klarar mer bara sprutar sin sperma upp över hennes rygg.. för att så krypa upp bakom henne och köra in kuken och knulla henne se när hans sperma glänser på hennes rygg tar inte lång tid då innan jag kommer långt in i henne
 

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Var i Playa des Ingles med hustrun för ett år sedan, vi smög förbi en swinger club och hustrun tände till, "Jag är 60+ ingen vill ens se åt mig". Jag förslog att vi skulle testa, "Okej då", sa hon. Vi betalade 30€ för paret och 2×5€ för klädskåp inkl dusch handduk. Man klädde av sig och fick nyckeln med en gummi flärd runt fotleden, som på simhallen. Män gick in från ena hållet och kvinnor från det andra. Man ville blanda upp redan från början. Jag satte mig i baren och drack en cocktail (ingick), sökte med blicken efter hustrun, såg inte till henne. Det var övervägande män som rörde sig i lokalerna. Män betalade 50€ om dom var ensamma. Jag satte mig i en Black Room och fick givetvis genast kontakt med en annan man. Vi kysstes en stund men sedan blev jag nyfiken på vart hustrun tagit vägen.
Jag hittade henne i ett annat Black Room, hon satt på den breda madrassen och kysstes med en man samtidigt som en annan man smekte henne bakifrån. Jag smög lite åt sidan för att se vartåt det skulle leda till. Snart lade hon sig på madrassen, uppenbarligen var de bägge männen tillsammans eftersom en särade på hennes ben samtidigt som den andra trängde in i henne. Efter en stund byttes dom av. Blev häpen att se ett par män intill mig som uppenbarligen väntade på sin tur. Efteråt när vi duschat och tagit varsin drink (on the house) summerade vi vad vi erfarit, så hade hon inget emot att komma hit igen.
 

Prior_height

Aktiv medlem
Finns inget som jag tänder på mer än att få knulla någons fru/flickvän djupt och lägga en rejält sats i fittan och sedan se mannen ”göra rent” efter mig. Hoppas den drömmen någonsin går i uppfyllelse! :D
 
Toppen