Second Life

tombola33

Medlem
Kön
Man
Hej alla,

ar det nagon som onnat i irl medan man onnade i second life...? Jag var tvungen att ga pa toaletten idag pa jobbet och hjalpa mig sjalv efter en second life session.

om ni ar i second life sa sla upp mig "Tombola Skall"

puss puss:p:oops:

tombola33

Medlem
Kön
Man
det ar ett vr spel...eller kanske inte spel...en varld dar man kan hanga...och gora andra grejor...tex alska eller titta pa osv.:p..kom dit! Ga till secondlife punkt com.
Hoppas du dyker upp. IM:a mig om du gor det.

Tom

hellabellan

Medlem
Kön
Man
det ar ett vr spel...eller kanske inte spel...en varld dar man kan hanga...och gora andra grejor...tex alska eller titta pa osv.:p..kom dit! Ga till secondlife punkt com.
Hoppas du dyker upp. IM:a mig om du gor det.

Tom

Kostar det något ?
vad är det fär kod man behöver för att regga sig?

tombola33

Medlem
Kön
Man
man maste regga sig, men det ar gratis. man kan betala ocksa, men det ar mest for att fa virtuella pengar inne i spelet...behovs inte for att ha det mysigt...

men fragan ar om det ar ett spel...det ar mer en enorm community

hellabellan

Medlem
Kön
Man
jaa.. har suttit lite där i dag faktiskt. Test versionen kostar ingenting.

En trevlig engelsman visade mig hur det där med sexet funkar

*Nej vadåååå? Bara råkade hamna på nåt Bdsm ställe det var faktiskt inte meningen :p*

Det funkar så som en vanlig sex chatt.... fast man låter sina karaktärer "ha sex" samtidigt. Man använde speciella Sex-bollar. ja jag vet det låter helt sjukt.
Och nej - vi hade INTE sex, han bara visa mig runt och visade hur det ser ut när en manlig karaktär får stånd och sprutar . Måste tillägga att det kändes lite som om jag var elev på en lektion i sex .. haha.
Tydligen måste man själv köpa delar till sin karaktär, typ bröstvårtor, snopp osv...... Finns i "affärer"

vet inte om jag har tid att utforska detta vidare..... men nån stund då och då. Om man får tid.

Heter Hella Hawks om ni undrar.

Går det att söka rätt på personer där ? Vore ju trevligt, för jag har bara träffat engelsmän, tyskar och holländare......

See you in second life :cool:

tombola33

Medlem
Kön
Man
Kul! Ja...tyvarr tar det sa mycket tid som man later det gora...

haller med - det vore kul om vi kunde bli fler. Ni som har second life namn - logga namnen har i denna trad, sa kan vi ju saga hej dar ocksa.

Tombola Skalla

tombola33

Medlem
Kön
Man
Kul! Ja...tyvarr tar det sa mycket tid som man later det gora...

haller med - det vore kul om vi kunde bli fler. Ni som har second life namn - logga namnen har i denna trad, sa kan vi ju saga hej dar ocksa.

Tombola Skalla

det skulle vara Tombola Skall - utan a pa slutet. hehe

Toppen