Igår vid lunch.
Tjejen är gravid i v35 och kände att hon behövde vila en stund. Så jag vevade igång PS4:an en stund medans barnen gick ut och lekte. Plötsligt fick jag ett sms som ordagrant löd ”Kom och knulla mig och töj min rumpa”.
Slängde handkontrollen till andra sidan soffan och satte av in till sovrummet. Där stod hon på alla fyra med varken byxor eller trosor på sig och med rumpan i vädret. Jag satte mig bakom henne, gav henne den rosa lilla wanden och börja massera hennes skinkor och rosett. Hon kände min växande och bultande kuk emot sin ena fot så hon satte igång att med fötter och tår smeka min kuk och knåda perineum (området mellan kuk och anus). Så härligt att få njuta på det sättet och samtidigt höra hur hon njuter.
Snart övergick jag till att smörja in hennes anus med glid och börja värma upp henne med tummen. Under tiden fortsatte hon sin behandling av mig. Hon började även runka mig med fötterna och massera mitt anus med ena stortån. Hur skönt som helst! Efter en stund smorde jag in hennes Icicles no. 48 och tryckte in i hennes stjärt. Hon stönade till men tog lätt emot dessa 32mm. Därefter smorde jag in kuken och började knulla hennes vagina. Hon njöt som bara hon kan. Stönade, flämtade och andades tungt. Jag tryckte lite på pluggen så hon stönade till några gånger.
Efter några minuter drog jag mig ut och började röra pluggen in och ut så att hennes anus töjdes ut lite extra. När det gick lätt så tog jag fram hennes ”Gläs Over Easy”, smorde in den och började nästa steg i töjningen. Nu skulle hon ta emot 42mm. Jag hade massor av glid och tog det försiktigt. Hon sa att det gjorde lite ont men var ok. Jag tog det så lugnt jag bara kunde. Hon stönade och väste lite av smärtan, men till slut gick det över och hela pluggen åkte in. Hon fick massera sin klitoris en stund medans jag njöt av utsikten. Nu var hon mer töjd än någonsin tidigare.
Det var så vackert och upphetsande så jag slickade henne lite runt slidöppningen och runt anus. Sen smorde jag in min kuk och penetrerade henne igen. Nu var hon trång även där p.g.a. den större pluggen. Hon stönade högre och snabbare medans jag tog det lugnare och lugnare för att inte spruta direkt. När jag hade knullat henne en stund så drog jag mig ut igen och frågade om hon ville testa att ta emot kuken istället för pluggen. Hon flämtade ett ”JA!” och jag började lirka ut pluggen. Den kom ut lättare än den åkte in och jag smorde in kuken rikligt med glid. Sen skred jag till verket.
Ollonet gled in lätt, men fortsättningen fick gå långsammare. Det gjorde lite ont, men inte lika ont som pluggen innan. Efter en stund hade jag ”halva inne” så att säga och började röra mig in och ut långsamt. Då började hon stöna och flämta ordentligt igen. Jag ökade takten och kom in djupare och djupare för varje stöt. Nu var det inga svårigheter längre. Hon flämtade, jag frustade, det var så skönt! Så upphetsande att se min kuk begravd i hennes underbara rumpa, som jag tidigare bara fingerpullat och slickat. Nu kramade den om min kuk och jag knullade henne, bokstavligen, som aldrig förr! Nu stönade hon så högt och så snabbt att hon måste haft VÄLDIGT skönt. Jag körde kuken lite halvhårt balls deep och höll kvar den där. Då exploderade hon. Jag kände kramperna och kramarna om kuken i hennes anal så otroligt mycket hårdare än i hennes vagina.
Efter någon minut hade orgasmen lagt sig nästan helt. Jag drog ut kuken och skyndade mig iväg för att tvätta av den. Sedan återvände jag, smorde in kuken igen och körde in den i hennes vagina igen. Knullade grunt men fort och masserade hennes anus lätt med tummen igen. Då kände jag att orgasmen kom galloperande för mig, jag sprutade en sats djupt inne i henne och då kom hon igen. Tyvärr inte lika länge som innan för mitt i allt fick hon sammandragningar, så det blev ett snöppligt slut för henne. Men efteråt sa hon att det där var något av det sexigaste, mest upphetsande och skönaste hon vart med om! Som tur var lyckades jag få lite bilder och filmer på hela denna härliga stund. Helt fantastiskt att jag fick ta hennes anala oskuld, det har jag längtat efter sedan första dagen jag träffade henne!
I’m in heaven!