Igår när alla barn sov så passade vi på att duscha. Först tjejen och sen jag. Hade inga stora förväntningar då vi senaste månaderna blivit avbrutna titt som tätt vad gäller sex och mysstunder.
I förrgår när vi skulle lägga oss så drog jag ner hennes trosor, lade täcket över hela henne så hon inte skulle frysa och lämnade rumpan utanför. Sen smekte jag och lätt kittlade henne över rumpan och låren tills hon somnade avslappnad. Och igår sade hon att hon aldrig somnat lika fort och njutningsfullt och att hon fått mersmak.
Så kvällens stund började med att jag tryckte ner henne på rygg på soff-divanen och drog isär hennes badlakan så hennes nyduschade, varma, vackra, nakna mammakropp blottades för mina ögon. Hon är bara så vacker. Jag lyfte upp hennes fötter från golvet och började kyssa dem. Sög på hennes söta tår. Tog god tid på mig, masserade fötterna omsorgsfullt. Sen gick jag vidare upp över smalbenen och knävecken med läpparna. Hon blundade och stönade avslappnat och njutningsfullt. Jag kom upp till låren, där jag kysste och sög på både insidan och utsidan, kysste hela vägen upp till de rakade yttre blygdläpparna. Kysste och slickade försiktigt medans jag njöt av hennes lätt flämtande andhämtning. Lät tungan vandra upp till hennes höfter och följa ljumskarna hela vägen ner förbi blygdläpparna och ner till rumpan. Hon stönade tyst och flämtade av njutning när tungan passerade utanför hennes båda hål. Kysste över blygdläpparna igen och gick vidare upp över venusberget.
Kom upp till magen. Bara älskar den nu när den är så otroligt mjuk efter graviditeten. Kysste försiktigt runt hela magen och midjan, upp över de stora, mjölkfyllda brösten. Lät tungan glida i cirklar runt brösten och över vårtorna en stund så de började droppa. Började suga på dem och kände den söta smaken av bröstmjölk som strålade in i munnen. Sög och svalde. Sen fortsatte jag mitt kyssande upp över axlarna och nyckelbenen, upp utefter halsen och kindbenen. Hon njöt mycket mer än på länge av min behandling.
Plötsligt slutade jag. Hon slog upp ögonen och tittade förvånat på mig. ”Så kan du ju inte göra! Bara sluta sådär! Fortsätt!!”
Jag sa att vi borde gå in i sovrummet och stänga om oss. Sagt och gjort. Hon gick före in och jag låste dörren bakom oss. Sa till henne att lägga sig på mage i sängen, nu var jag färdig med framsidan. Hon lydde mig och intog sin plats med en kudde under magen så att rumpan kom upp lite. Jag tog fram hennes rosa wand och flaskan med glidmedel.
Jag började om behandlingen nerifrån. Kysste henne hela vägen från tårna och upp över vaderna och de fantastiska låren. Blev extra noga när jag kom till rumpan. Kramade och knådade de härligt mjuka och varma skinkorna. Daskade och klappade lätt över dem och såg hur de rullade fram och tillbaka av behandlingen. Fortsatte sedan vidare över ryggen och upp till axlarna. Kysste henne i nacken så hon rös över hela kroppen. Hennes rumpa blev alldeles knottrig, så då flyttade jag tillbaka dit. Kysste ordentligt och naffsade i skinkorna så hon blev tokig. Lät tungan glida upp och ner i skåran, längre och längre in. Till slut märkte jag att jag var nära rosetten, för det blev varmare och hon började stöna och flämta ännu mer. Då stack jag in tungan så långt det gick och den gled in i rosetten. Hon gned sig emot mitt ansikte och min tunga och stönade mer och mer, fortare och fortare. Hon tog sin wand och trixade in under magen och ner till hennes varma, savande grotta. Sen gav hon sig hän fullständigt och juckade ännu hårdare mot mitt ansikte med min tunga djupt inne i hennes anal. Sen kom hon i en fantastisk orgasm. Då avslutade jag min orala behandling av hennes kropp.
Jag smorde in både henne och mig med glid och började sakta, sakta penetrera hennes grotta. In och ut i ett långsamt tempo. När hon tagit emot mig i min fulla längd så började jag knulla henne medans fingret gick på upptäcktsfärd i hennes rumpa. Jag pillade lite lätt i öppningen och runt hennes rosett. Sen tog jag lite glid på fingret och pressade in en bit i henne. Då gav hon ifrån sig ett långt och djupt stön. Jag pullade hennes anal långsamt medans jag knullade henne och hon började tillbe högre makter och förkunna att det var så grymt skönt. Och efter ytterligare fem sekunder exploderade hon i en av de största orgasmer jag vart med om. Hon kramade HÅRT om min kuk och mitt finger.
Detta var första gången sedan förlossningen i oktober som hon lyckats komma med min kuk i sig. Och första gången sedan dess som hon tagit emot mitt finger i rumpan. Det var så läckert.
Jag drog mig ur hennes båda hål och lade mig ner över hennes lår. Började kyssa hennes rumpa igen och tungan fick glida in mellan hennes skinkor en gång till. Hon hade wanden kvar mot klitoris och väntade på att orgasmen skulle ebba ut. När tungan penetrerade hennes nu något uttöjda rosett så tilltog orgasmen igen och hon spände sig så jag fick svårt att andas mellan skinkorna. Hon pressade rumpan emot mig så hela min tunga gled in i henne och jag kände hur hennes anal kramade hårt om den. Älskar att ge henne sådan njutning så hon tappar fattningen! När orgasmen väl tog slut efter nästan tre minuter så var hon helt slutkörd och orkade inte röra sig. Hon låg kvar på mage och jag tog wanden från henne. Fortsatte kyssa hennes rygg, rumpa och lår. Plötsligt började hon andas tungt, och när jag efter tio minuters kyssande reste på mig så sov hon. Jag tog bort kudden under henne och lade täcket över henne. Jag kysste henne på kinden, släckte ljuset och gick ut, fullständigt nöjd med mitt jobb.