Sett nån ni känner online?

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade varit grymt häftigt att känna igen någon på det viset!!!
Måste leta vidare känner jag hahaha

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hittade min lillasysters nakenbilder på en site jag blev medlem på. Inte så konstigt eftersom jag redan visste att hon fanns där. Det var hon som bjöd in mig att bli medlem!
Coolt! :D Jag gissar att du inte blev kåt av. att se din syster och sannolikt har du sett henne naken innan. Men rent objektivt, var bilderna på henne snygga och sexiga?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag hittade en äldre kvinna på ett forum (kanske det var cam4) för några år sedan. Hon hade deltagit på samma kurs som jag och hon var senare kursledare på en fortsättningskurs som jag gick på. Vi bodde bara några mil från varandra. Klart vi bestämde träff och jag var hos henne vid tre tillfällen. Sedan rann det ut i sanden och hon flyttade senare från orten. Men det var en häftig känsla när jag upptäckte henne.

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hittade min lillasysters nakenbilder på en site jag blev medlem på. Inte så konstigt eftersom jag redan visste att hon fanns där. Det var hon som bjöd in mig att bli medlem!
Kan dela din historia, min syrra gjorde samma sak, fast vi visste inte om att vi båda var medlemmar. Men sen när vi fattade det, och såg att det var vi på våra bilder fick vi oss ett gott skratt! :) hehe…

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Fick en gång order, av min dåvarande Ägarinna (M), att leta upp en kinky och Dominant kvinna på minst 40 år att ha telefon- eller camsex med under tiden som hon tittade på.
Så vi satt hemma hos mig en kväll och kollade igenom diverse sidor där tjejer annonserar om. M hittade några som Hon tyckte verkade bra och jag kontaktade dem.
Till slut blev det av med en av kvinnorna, hon var 48 dvs ett år äldre än mig (2017 var det), och anledningen var att hon var den av de tre som tog Swish vilket M ville för att jag skulle visa upp vem jag var.
När jag sen ska swisha så är namnet ett ex till mig från runt 98-99… Men det hjälps inte, när M får reda på det så säger Hon åt mig att ändra till Camsex på 30 minuter…

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns inte riktigt vad jag googlade men helt plötsligt fick jag syn på ett bekant ansikte . Det var min frissa topp less hon var väl runt 30 men bilden var ett par år gammal . Blev naturligtvis nyfiken så jag nystade lite och snart hittade jag hon helnaken som frisör hon friserat bort allt hår . Och det var ingen tvekan om vem det var på en bild fanns hennes namn i bakgrunden på ett grattis kort.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Minns inte riktigt vad jag googlade men helt plötsligt fick jag syn på ett bekant ansikte . Det var min frissa topp less hon var väl runt 30 men bilden var ett par år gammal . Blev naturligtvis nyfiken så jag nystade lite och snart hittade jag hon helnaken som frisör hon friserat bort allt hår . Och det var ingen tvekan om vem det var på en bild fanns hennes namn i bakgrunden på ett grattis kort.

Sen var det klippt....?

Fick du till det med henne?

Toppen