hoki75
Välbekant medlem
- Ålder
- 49
- Kön
- Man
vi måste få se henneHade varit spännande att hitta andra män som delar min uppskattning för henne
vi måste få se henneHade varit spännande att hitta andra män som delar min uppskattning för henne
Kan inte dela länk här. Blir uthängning. Inte snällt.vi måste få se henne
Coolt! Jag gissar att du inte blev kåt av. att se din syster och sannolikt har du sett henne naken innan. Men rent objektivt, var bilderna på henne snygga och sexiga?Jag hittade min lillasysters nakenbilder på en site jag blev medlem på. Inte så konstigt eftersom jag redan visste att hon fanns där. Det var hon som bjöd in mig att bli medlem!
Jag blir med kåt av min storasyster hon och jag gjorde ett konto tsm på en siteJag är bisexuell och blir kåt av att se en sexig kvinna. Har ju sett min syster naken många gånger förr men hennes bilder var så porriga att de gjorde mig kåt. Jag har en riktigt läcker lillasyster!
Kan dela din historia, min syrra gjorde samma sak, fast vi visste inte om att vi båda var medlemmar. Men sen när vi fattade det, och såg att det var vi på våra bilder fick vi oss ett gott skratt! hehe…Jag hittade min lillasysters nakenbilder på en site jag blev medlem på. Inte så konstigt eftersom jag redan visste att hon fanns där. Det var hon som bjöd in mig att bli medlem!
Minns inte riktigt vad jag googlade men helt plötsligt fick jag syn på ett bekant ansikte . Det var min frissa topp less hon var väl runt 30 men bilden var ett par år gammal . Blev naturligtvis nyfiken så jag nystade lite och snart hittade jag hon helnaken som frisör hon friserat bort allt hår . Och det var ingen tvekan om vem det var på en bild fanns hennes namn i bakgrunden på ett grattis kort.
Nej då men varje gång jag klippte mig så blev det runk efteråt . Hade inte mod nog att tala om vad jag sett.Sen var det klippt....?
Fick du till det med henne?
Ibland blir det inte som man tänk sig...Nej då men varje gång jag klippte mig så blev det runk efteråt . Hade inte mod nog att tala om vad jag sett.