Sett nån ni känner online?

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Satt å långrunkade med en cumshot compilation på datorn från nån porrsida jag inte minns nu. Jag var för tillfället fokuserad på nått annat än porren men så plötsligt hör jag nån stöna som liksom låter bekant. Tittar ner på klippet och ser att det är mitt eget sprut som visas! Som tur är anonymt filmat! :)
Oj, var hade de filmat dig?

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har själv aldrig varit med om det. Jag träffade dock en kvinna på en hook-up sida som berättade att hon hade hittat en vän där som uppgav sig som singel men hade fru och barn.

Tanken av att ramla över någon man känner är ju ganska spännande såklart :)

Ballensson

Medlem
Kön
Man
Jag bor på en ganska liten ort och för ganska många år sedan så hittade jag ett par på BC som hade min lilla ort som hemort. Efter några klick så insåg jag vilket par det var och de hade många härliga knullbilder i sitt album, jag har många ggr. Fantiserat om frun när jag runkar och någon gång sett henne ute på promenad och då önskat att jag vågat ta upp ämnet. Men jag har aldrig gjort det. Nu blev jag kåt på tanten bara av att tänka på det!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag fick oväntat kontakt med en kurskamrat, som sedan själv höll i en kurs som jag gick. Vi chattade en tid och sedan bestämde vi att ses. Det blev tre besök hemma hos henne. Sedan rann det ut lite i sanden och när jag eftersökte henne igen så hade hon flyttat norrut...

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Har chattat med en man ja känner i över 2 år, han tror att jag är en kvinna från staden 2 mil norr, känner både han och hans fru och barn, han vill träffas men vägrar ;)

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är nog vanligare än man tror.
Det tror jag absolut att det är. Jag har själv lite svårt att förstå hur man orkar vira in sig själv i lögner som förr eller senare kommer ut, och dessutom lura in någon under falska grunder. Finns en anledning till att man inte hänger där mer.

onanym76

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta är en av mina största turn-on:s, att hitta bilder och filmklipp på tjejer jag känner, eller i alla fall om de ser väldigt lika ut. Har hittat min svägerska, fd chefs ex och en fd granne som är 10 år yngre än mig. Hittat andra som varit sjukt lika mina ex och min nuvarande fru. Önskar att jag kunde hitta fler, som t.ex. fd arbetskollega med flera.

Här är ett par klipp på en som är sjukt likt min fru. Inte bara utseende, utan även exakt hur hon rör sig, greppar brösten osv. Var tvungen att dubbelkolla bilder på hennes födelsemärken osv för att se att det verkligen inte var hon.

https://motherless.com/D9B6243
https://motherless.com/36C1517
https://motherless.com/8C8B948

En något oväntad uppdatering här är att jag tappade hakan när jag såg en man jag känner igen genom jobbet som medverkat i kortare porrfilmer från kanske 10-15 år sedan där han smiskar tjejer som är halva hans ålder. Finns att hitta på samma sajt som jag har länkat ovan.

Helt overkligt att se och höra och känna igen. Blev verkligen inte kåt. Bara synd att jag inte kan skvallra om det med någon gemensam bekant.

Hoppas fortfarande på att hitta fler tjejer jag känner...

Toppen