sex chat?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tycker att detta forum har perfekta sexchatfunktioner;)

Vill man chatta privat - gör man det[^]

Vill man chatta ute på forum - gör man det[^]

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kan faktiskt inte namnet på en enda, är mycket skit på den typen av chattar, mycket dårar.

Love Machine

Medlem
Kön
Man
Jo det funkar väl bra här iofs, men det vore dock inte alltför hemskt om det fanns en realtids-chatt här på sidan där alla medlemmar kan delta.

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Vet ingen bra sexchat, tyvärr. Tror som Gizza att det är rätt mycket dårar. Det jag gillar med onanera är att det är rätt "normal" stämning. Visst, här e många som e lite kåtare än normalt kanske, som gillar hård sex, gangbangs, handbojor eller pissa varann i munnen, tjejer som vill dunka på killar med strap-ons osv -- kort sagt: snuskhumrar o snuskhummerskor -- men fortfarande som vanliga, riktiga människor.

Vet inte, men jag inbillar mig att det finns en del tokar, peddosar o annat skit på chattarna. Men lycka till, du får väl tipsa om du hittar npn bra? :p:p:p

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vet ingen bra sexchat, tyvärr. Tror som Gizza att det är rätt mycket dårar. Det jag gillar med onanera är att det är rätt "normal" stämning. Visst, här e många som e lite kåtare än normalt kanske, som gillar hård sex, gangbangs, handbojor eller pissa varann i munnen, tjejer som vill dunka på killar med strap-ons osv -- kort sagt: snuskhumrar o snuskhummerskor -- men fortfarande som vanliga, riktiga människor.

:D:D Tack för ett gott skratt! Jag tror också att det finns de som är kåtare än normalt på detta forum:D

Samma förkortning som lokaltrafien i Stockholm. Kommer när det behagar - aldrig enligt tidtabell;)

Toppen