sex med dokusåpakändis!

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Någon som har haft sex med en så kallad dokusåpakändis? :) om ni har det så behöver ni ju inte hänga ut personen i fråga om ni inte vill, bara berätta vilket program han/hon har medverkat i och hur det hela gick till. Var det bra/dåligt? :)

Om ni inte har haft sex med någon dokusåpakändis, finns det i så fall någon som ni skulle vilja ha det med? Och vad skulle ni vilja göra med den personen?[}:)];)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Skulle kunna tänka mig at sätta på Meral Tasbas i baren, hon är sexig. Jag skulle köra in kuken i munnen på henne och njuta av att hon inte pratar, utan suger... Och JA, jag skulle gärna slicka henne.. slicka fitta är härligt, hehe ;)

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
just meral tycker jag verkar vara en synnerligen otrevlig och pantad brud, vore om man skulle straffknulla henne men tvivlar på att jag skulle få upp den :eek:

Kitty från BB å andra sidan verkar otroligt cool och skön vilket gör henne väldigt sexig :)

Dexter

Medlem
Kön
Man
alla är vi olika, kitty är en av de mset avtändande människor jag sett:eek:däremot har jag haft sex med en annan känd tös från tv-seriernas värld(som jag inte ser på själv)

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Kitty är rätt konstig på ett jobbigt sätt.. har säkert aldrig käkat kött eller druckigt nåt med socker. går fet bort.

Nån jag skulle vilja ligga med är nog Jessica Andersson från Fame eller nått..Eller slampan Sanna Bråding. det är svårt att välja där..men jag skulle nog börja vid Sanna.

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kitty är rätt konstig på ett jobbigt sätt.. har säkert aldrig käkat kött eller druckigt nåt med socker. går fet bort.

Varför hänga upp sig på vad hon har, eller inte har, ätit eller druckit?

Toppen