Sex med lärarinnor?

K

kondoem[ej 18]

Gäst
Jag är nog inte ensam när jag säger att jävlar vad kåt jag blivit på olika lärarinnor under högstadiet och gymnasiet. Ibland blir man tvungen att dra in på toan och dra en tarzan.

Nu undrar jag om någon har haft en sexuell upplevelse med sin lärarinna eller liknande att berätta om? Är det bara en pojkfantasi att få spänna på sin storbystade lärare eller finns det vissa som faktiskt lyckas?

Berätta om dina erfarenheter (som är sanna, detta är inte en plats för noveller)! Tips för att förföra lärare när man är precis 18 år fyllda är också välkommna i tråden!

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är nog inte ensam när jag säger att jävlar vad kåt jag blivit på olika lärarinnor under högstadiet och gymnasiet. Ibland blir man tvungen att dra in på toan och dra en tarzan.

Nu undrar jag om någon har haft en sexuell upplevelse med sin lärarinna eller liknande att berätta om? Är det bara en pojkfantasi att få spänna på sin storbystade lärare eller finns det vissa som faktiskt lyckas?

Berätta om dina erfarenheter (som är sanna, detta är inte en plats för noveller)! Tips för att förföra lärare när man är precis 18 år fyllda är också välkommna i tråden!

Förlåt en nyfiken men jag undrar dels hur gammal du är och dels varför du skriver att du är "singel och älskarinna" i ditt krypin???

K

kondoem[ej 18]

Gäst
Förlåt en nyfiken men jag undrar dels hur gammal du är och dels varför du skriver att du är "singel och älskarinna" i ditt krypin???
Jag är 18 och mitt krypin har jag inte rört, standardinställningarna var väl aktiva. Ändrade nu.

Kåta_mate

Medlem
Kön
Man
Det klart man haft såna tankar om snygga lärare :) Ja gilla speciellt våran sjuksyster...åh henne hade jag velat ta en omgång med nu! :D

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har haft en relation med min kemilärarinna...

fick inte bättre betyg för det;)

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Med min mattelärare! Någon "förförelse" behövdes inte, det sa pang bom och så visste vi båda. Svårt som attan var det att inte låtsas om något på lektionerna...;)

Dumt dumt, jag var 16 och han närmare trettio och dessutom var det ju olagligt...men ACK så spännande! Tyvärr tog det slut innan terminen var avslutad och jag fick underkänt i matte..Undrar varför?:oops:

G

Guest

Gäst
I 8.an fick vi en vikarie på musiken i 2 veckor och när vi träffade henne kan ja lova att det blev hårt i många kalsonger :) minns lektion precis... satt länst bak med solen i nacken och var genomvarm... hon var kanske i 30årsåldern, skitsöt, tajt alldeles för litet linne och välsminkad och parfym så det kändes i hela klassrummet.... trevligt minne :)

matetrix

Ny medlem
Kön
Man
Det här har länge varit en av mina stora fantasier. Jag går fortfarande i skolan så det har hänt flera gånger att jag runkat och tänkt på någon het lärarinna ;)

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Tyvärr tog det slut innan terminen var avslutad och jag fick underkänt i matte..Undrar varför?:oops:

Låter spännande! Men tur kanske att det tog slut... för jäkligt att du fick underkänt, ifall nu ert förhållande hade med saken att göra.

Det var länge sedan nu men visst har man varit tänd på en och annan lärarinna :p Bara tanken på att omfamna henne, förenas i en het kyss och låta händerna glida upp innanför kjolen ... lägga ner lilla skolfröken (ja den jag särskilt tänker på var liten och nätt och otroligt läcker) på katedern och slicka upp henne i brygga... har fått kuken att stå hårt många gånger.[}:)]

Sedan hände det en gång på riktigt också... det är en annan historia.

Toppen