Vad föredrar du helst? Vilket sex brukar vara bäst? Onykter eller nykter?
Har fått för mig att män dels kan få svårt att få den riktigt hård om de är fulla, alternativt ha svårt att komma. Vet inte om det stämmer generellt?
Kanske gillar jag sex onykter för att det lockar fram en lite mer dominant sida hos honom, som är svår att få fram annars...
För mig personligen så föredrar jag nog...smålummig snarare än full/berusad - jag är långt ifrån pryd men blir fullständigt hämmningslös när jag är lite på lyset, men inte för mycket, då blir jag bara trött och seg och ligger som en degklump
Är jag spiknykter så blir det nog lite mer "kontrollerat" sex - jag planerar i förväg så att säga och njuter kanske inte lika mycket just här och nu...himla dumt faktiskt, nåt att jobba på kanske
För mig personligen så föredrar jag nog...smålummig snarare än full/berusad - jag är långt ifrån pryd men blir fullständigt hämmningslös när jag är lite på lyset, men inte för mycket, då blir jag bara trött och seg och ligger som en degklump
Är jag spiknykter så blir det nog lite mer "kontrollerat" sex - jag planerar i förväg så att säga och njuter kanske inte lika mycket just här och nu...himla dumt faktiskt, nåt att jobba på kanske
Håller helt med dig misswet! Jag är verkligen inte heller pryd i nyktert tillstånd, men jag tror att jag blir ännu lite porrigare när jag är onykter. Är båda helt nyktra blir det som du skriver gasnka kontrollerat, om han inte retas medmig och lyckas få mig så där vansinnigt knaskåt att jag inte kan kontrollera mig. Men visst bör man jobba på att vara lite mer okontrollerad även om man är nykter.