Det har börjat bli mer vanligt med sexiga underkläder i kataloger som tex Ellos , Halens vad tycker ni om det vilken reaktion får ni killar och tjejer på de bilder som visas
Någon gång under min uppväxt så skiftade jag från att kasta mig över leksakssidorna till sidorna med damunderkläder i morsans Haléns-katalog.
Så småningom så runkade jag ju till dessa godsaker också.
Kan fortfarande tycka att det är rätt läckert; när det gäller trosor så finns det två kategorier: De som är mer eller mindre genomskinliga så man anar fittan. Rakat? Ansat? Lurvigt? eller vilka som helst men där man kan se formen av hela vulvan under. Det underbaraste där är att få se en riktigt härlig bullfitta. Går det dessutom att ana blygdläpparnas form så är det perfekt!
BH-ar är också en fröjd för ögat. Genomskinliga där det går att se vårtan och helst delar av vårtgården är ju bara för läckert. Att få ana ett par styva eller halvstyva bröstvårtor under tyget är läckert också.
Haha, verkar inte ha hänt så mycket på 35 år
Spets
-------------------------Det har börjat bli mer vanligt med sexiga underkläder i kataloger som tex Ellos , Halens vad tycker ni om det vilken reaktion får ni killar och tjejer på de bilder som visas
Någon gång under min uppväxt så skiftade jag från att kasta mig över leksakssidorna till sidorna med damunderkläder i morsans Haléns-katalog.
Så småningom så runkade jag ju till dessa godsaker också.
Kan fortfarande tycka att det är rätt läckert; när det gäller trosor så finns det två kategorier: De som är mer eller mindre genomskinliga så man anar fittan. Rakat? Ansat? Lurvigt? eller vilka som helst men där man kan se formen av hela vulvan under. Det underbaraste där är att få se en riktigt härlig bullfitta. Går det dessutom att ana blygdläpparnas form så är det perfekt!
BH-ar är också en fröjd för ögat. Genomskinliga där det går att se vårtan och helst delar av vårtgården är ju bara för läckert. Att få ana ett par styva eller halvstyva bröstvårtor under tyget är läckert också.
Haha, verkar inte ha hänt så mycket på 35 år
Spets
Då gillar du den här va?
Trosa
(fin zoomfunktion)
Ja, de hade ju en del saker som var av den mer upphetsande sorten. Det här ska jag nog ta en närmare titt på på en gång.Sambon brukar få hem en katalog som heter bon prix (tror jag) där får jag en del reaktioner när jag kollar.....
wow vilka snygga underkläder gillas
Fanns ju en hel del fint där. Man kommer riktigt nära på vissa bilder.