Sexknep

saltypenguin

Ny medlem
Kön
Man
Kanske finns någon tråd med detta ämne redan, men jag började fundera lite efter att ha läst flera inlägg med frasen "storleken spelar ingen roll, utan det viktiga är vad han gör med den" eller något i stil med "in ut in ut in ut - sämst".

Så, vad är det mer exakt för knep man ska ta till? Vad är det ni tjejer gillar t.ex?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
långa förspel...

du snackar vi inte om smek & kel
utan om att börja flirta & ge komplimanger på morronen
skicka ett mysigt sms runt lunch typ: "saknar dig" "puss, du r i mina tankar..."

ett mail runt fikat (kl15) typ "längtar efter dig..."

fråga & lyssna när man träffas efter en lång dag, kramas & pussas utan nåra närmare sexuella grejor, men en blick som säger allt...
komplimanger! dra bort fokus på det negativa på jobb & hemma

hålla ordning kring sig, erotikdödare r att drälla sig överallt, strumpor, kläder, tidningar...

enkelt visa attt du bryr dig & att du r väldigt attraherad utan att var för 'på'

sen sveper du iväg henne i älskogen land när du känner att det r läge
du får du känna av hur mycket mer förspel som behövs, lång dag med låg energi:
mys & gosa inte för länge.... då somnar ni

Ålder
56
Kön
Kvinna
Kanske finns någon tråd med detta ämne redan, men jag började fundera lite efter att ha läst flera inlägg med frasen "storleken spelar ingen roll, utan det viktiga är vad han gör med den" eller något i stil med "in ut in ut in ut - sämst".

Så, vad är det mer exakt för knep man ska ta till? Vad är det ni tjejer gillar t.ex?

Om det fanns ett enda "exakt knep" att ta till, så lovar jag att du inte skulle behöva ställa frågan;)

Doc H beskriver väldigt bra hur det kan fungera för att lusten skall infinna sig på det psykiska planet och visar också att det inte enbart är kuken som är vägen till kvinnans lust...

När lusten finns, så gillar jag när killen visar sin kåthet... typ smeker sig själv över kuken och säger - titta så kåt jag är på dig:p

Ta kuken i handen och dra den fram och tillbaka i springan... cirkla med ollonet sakta runt klitoris... tryck lätt med ollonet vid fittöppningen... smek brösten med kuken... mmmm det finns mycket skönt som du kan göra:p:p

Toppen