Kentha74
Medlem
Nu är det absolut INTE dom vidriga äckliga påtvingade övergreppen jag vill ta upp utan dom övergreppen ni blivit utsatta för som ni faktiskt hur märkligt det än kan låta ändå gillade. All tvång särskilt i sexuella sammanhang är bland det vidrigaste man kan utsätta en annan människa för och jag fördömer det med all kraft, men jag har själv blivit utsatt för ett men jag älskade det ändå och upplever inga men efter händelsen alls. Mitt övergrepp hände när jag var 11 eller 12 år. På den tiden skulle pung och penis undersökas när man kommit in i puberteten av skolsyster. Minns att man var extremt nervös och ingen av ens klasskompisar ville prata om det efter dom varit där. När det var min tur så fick jag klä av mig naken och hon i mina ögon tanten började klämma och dra där nere kände jag att min penis växte och blev hård, minns att jag skämdes enormt men hon log och började smeka den tills jag var jättehård, förstod nog inte riktigt vad hon gjorde men efter en stund sprutade jag ut sperma och det kom över hela hennes rock. Jag förstod ingenting för jag hade inte fått utlösning tidigare och tyckte det var jättekonstigt men jävlar vad skönt det var. Hon såg på mig hur chockad jag var och hon förklarade lugnande att detta var fullt normalt och att min sperma visade att jag var fullt frisk och allt funkar som det ska. Tänkte länge att detta var precis så som det ska gå till och att inget om än inget man ville dela med andra var helt normalt. Först nu i vuxen ålder man fattat att detta faktiskt var ett övergrepp jag blivit utsatt för. Men som sagt: jag har inte tagit någon nämnvärd skada av detta om man inte räknar in allt frenetiskt onanerande som lär ha startat efter den dagen. Vissa dagar är penis än idag lite öm om ni förstår vad jag menar…..