Sitta i knät eller ha någon i knät

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag kan börja då :giggle:
Då jag är uppväxt i frigjord familj, som även är naturister och oftast är nakna.
Ja då har jag såklart suttit i vuxnas knä som barn.
Pappa är väl en av dom man minns mest. Oavsett situation, så var det alltid naturligt och helt okej att sitta hos pappa.
När jag blev lite äldre, då var det inte ovanligt att vänner(ofta män) vill jag skulle sitta hos dom och berätta om skola osv.
Jag började gilla det mer o mer..på annat sett..det var inte ovanligt att man kände deras hårda bula(men det är en annan historia)..om dom hade kläder ;)

När man sen som vuxen sitter i en killes knä, ja det kan te sig olika. I en tjejs knä..mmm..ofta sensuellt.

Vill någon berätta mera, innan jag kanske kan dela med mig mer av upplevelser;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Både och....

En satt mest och "gned" runt så jag fick en rejäl bula....
Som hon log lite generat mot mig efter ha saktat in lite troligen hon tyckte det var rejält mysigt själv...
 

Dadbod

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
För hundra år sedan när jag var singel var vi ett gäng som festade en del. I gänget ingick några par och några singlar. Inget hände nånsin mellan singlarna, vet ej varför. En tjej, hon var en av tjejerna i de par som fanns, hade stora silikonbröst so stod rätt ut. Hon behövde aldrig BH. Vid ett flertal tillfälle satt hon i mitt knä när vi satt (alldeles för många) i baksätet. Hon hade alltid på sig en mycket kort klänning med djup urringning så man såg allt i stort sett. Då kunde hon sitta där och gnugga sig mot mig, eller simulera en ritt samtidigt som hon tryckte upp brösten mot mitt ansikte och log. Ja, jag hade ett fullfjädrat stånd i brallan och hon bara log. Det var lätt att dra en runk efter den kvällen kan jag lova...
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För hundra år sedan när jag var singel var vi ett gäng som festade en del. I gänget ingick några par och några singlar. Inget hände nånsin mellan singlarna, vet ej varför. En tjej, hon var en av tjejerna i de par som fanns, hade stora silikonbröst so stod rätt ut. Hon behövde aldrig BH. Vid ett flertal tillfälle satt hon i mitt knä när vi satt (alldeles för många) i baksätet. Hon hade alltid på sig en mycket kort klänning med djup urringning så man såg allt i stort sett. Då kunde hon sitta där och gnugga sig mot mig, eller simulera en ritt samtidigt som hon tryckte upp brösten mot mitt ansikte och log. Ja, jag hade ett fullfjädrat stånd i brallan och hon bara log. Det var lätt att dra en runk efter den kvällen kan jag lova...
Så härligt o så kul.
En fördel att vara tjej
 

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
De lämnar alltid en våt fläck.tror inte det är sekret utan svettfläck från ett oskyldigt skrev och kön. De vet ju inte ens vad sexualitet är. Hoppas jag i alla fall
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Fick en tjej i knät på en fest i unga år,hon var helt främmande för mig.alla gick ut på balkongen för att röka och det fanns ett fåtal stolar där.Hon kom ut för att röka och jag satt i en av stolarna,vi började prata så efter en stund så blev hon sittandes i mitt knä kom ej ihåg hur.Det var en grymt fin sexig tjej,frispråkig i mun så efter ett tag styvnade jag vilket hon kände.Vi blev ensamma efter en stund varvid hon ställde sig upp och gick ner på knä framför mig och började gnida sin hand på min bula och frågade om vi skulle gå in på toaletten och göra nått åt den.Det slutade med att vi knullade på toamattan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har väl hänt några gånger att fått stånd när man haft en kvinna i knät, verkar som en del gillar att göra killar upphetsande, fast de flesta vill inte gå vidare. Är väl kanske där de går fel en del kan inte acceptera ett nej, kan man inte det borde man stanna hemma. Sedan har man ju haft barn i knät är ju trevligt men inget sexuellt. Klart jag älskar mina kusins barn eller lillasysters där jag är morbror på ett helt annat sätt. Sedan är de ju inte barn längre.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fick en tjej i knät på en fest i unga år,hon var helt främmande för mig.alla gick ut på balkongen för att röka och det fanns ett fåtal stolar där.Hon kom ut för att röka och jag satt i en av stolarna,vi började prata så efter en stund så blev hon sittandes i mitt knä kom ej ihåg hur.Det var en grymt fin sexig tjej,frispråkig i mun så efter ett tag styvnade jag vilket hon kände.Vi blev ensamma efter en stund varvid hon ställde sig upp och gick ner på knä framför mig och började gnida sin hand på min bula och frågade om vi skulle gå in på toaletten och göra nått åt den.Det slutade med att vi knullade på toamattan.
Mysigt :love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
De lämnar alltid en våt fläck.tror inte det är sekret utan svettfläck från ett oskyldigt skrev och kön. De vet ju inte ens vad sexualitet är. Hoppas jag i alla fall


Just det där, unga kvinnor som utforskar och ibland inte riktigt förstår sin sexualitet
Saker som vaknar i dem, de känner makt eller blir bara överrumplad av sin egen pirrigthet
Hände några gånger i ungdomens och som vuxen att man hade en ung kvinna i knäet
Och man märkte hur de blev pirrig
Ibland lämna de spår efter sig, andra gånger märkte man det bara på dem....

Nån gång kanske det ledde nånstans, andra gånger inte...
Men jag träffar alltsom ofta unga kvinnor som inte riktigt vet vad de gör med en och med sig själva... men är en gift gentleman och vill definitivt i n t e hamna i facket "ful gubbe/snuskgubbe" men titta, observera och spela oskyldigt med.

Har i min ungdomsdagar "misslead" min beskärda del "snälla" flickor till att bli mer "utlevande"
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte om det är ovanligt men en kvinna på en arbetsplats hon var väl ung mellan 20-25år berättade att hon och två till en var min chef visste hur de skulle hetsa upp oss män. En pub kväll när hon var lite berusad kom de fram att de kunde själv bli upphetsad om vi blev det. Enligt henne hände det att de ibland ensamma eller tillsammans onanerade oftast inne på damernas toalett någon gång chefens rum.
Vet inte om detta var sant men hon tog upp en liten som hon sade vare en klitoris vibrator. Eftersom alla hade pojkvänner chefen var gift så kunde de inte gå länge än så och ville inte. Vad vi män upptagna eller några gifta kanske inte ville tänkte det inte på. Att man får stånd gör ju inte att man hoppar på först bästa även vi män kan säga nej.
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Som ung kille fick man ju stånd vid minsta beröring. Var alltid ett dilemma då ens tjejkompisar skulle sitta i ens knä av olika anledningar :D vet inte om dom kände mitt stånd men mina fantasier om tjejerna var bra runkmaterial!

Fick även stånd då halvsyrran satt i knät när vi alla i familjen åkte bil. Alltid haft incestfantasier så det var härligt :)

Nu i 35 års ålder sitter inte så många kvinnor i mitt knä, bara pojken och hans vänner ibland så det passar inte att få stånd :LOL:
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag hade en kompis, (död numera) vars flickvän ofta när vi festade blev trött och ville vila med huvudet i mitt knä (över min känsliga kuk). Tror att hon ville mer, men det gick aldrig så långt. Hade aldrig kunnat göra så mot min vän. Dock är jag säker på att hon kände mitt stånd varenda gång.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
47
Kön
Man
Min första flickvän, innan vi blev ett par, satt i mitt knä flera gånger en kväll på ett biljardcafe. Jag var 16 så givetvis hade man stånd hela kvällen då. Denna kvällen blev första gången vi umgicks själva, efter detta. så den var minnesvärd på flera sätt, även om det inte blev sex då. Först långt senare fick jag reda på av henne att hon kände mitt stånd när hon satt i mitt knä och hon tyckte om det...
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Alla har vi ju suttit i någons knä som barn, eller haft någon i knät(fritt o tolka hur man vill i ålder o konstellation).

Vad har ni för upplevelser kring detta?
Har ni haft några fantasier?
Har med sotit i pappas och morfar. När jag satt hos morfar så var den alltid något hårt i byxan.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan börja då :giggle:
Då jag är uppväxt i frigjord familj, som även är naturister och oftast är nakna.
Ja då har jag såklart suttit i vuxnas knä som barn.
Pappa är väl en av dom man minns mest. Oavsett situation, så var det alltid naturligt och helt okej att sitta hos pappa.
När jag blev lite äldre, då var det inte ovanligt att vänner(ofta män) vill jag skulle sitta hos dom och berätta om skola osv.
Jag började gilla det mer o mer..på annat sett..det var inte ovanligt att man kände deras hårda bula(men det är en annan historia)..om dom hade kläder ;)

När man sen som vuxen sitter i en killes knä, ja det kan te sig olika. I en tjejs knä..mmm..ofta sensuellt.

Vill någon berätta mera, innan jag kanske kan dela med mig mer av upplevelser;)
Blir själva hård när när någon sitter i mitt knä.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag och frugan och hennes vänner var ute och dansade. Var uppe och dansade med frugan bästa vän. Då fick jag jätte stånd och jag blev jätte kåt. Hon mårkte det och hon tryckte sig mot mig mer och mer. Och jag mot henne, hon viskade jag är med kåt och kommer snart. När hon sa det så kände jag hur jag sprutade i byxorna. Hon märkte det och fnissade och sa jag kom med.
 
Toppen