SKÆRPNING!!

SOLO

Medlem
Den senaste veckan har jag låst øver 30 medlemmar før att de envisas med att anvænda hela forumet som kontaktnæt.
Anledningen att vi har en kontaktsektor hær ær før att alla ska slippa detta "adda mig" øverallt. Detta betraktas som spammande och vi har inte tid att hålla efter allt detta, så dærfør måste vi spærra dessa medlemmar.
Ha det i åtanke!
I øvrigt tycker jag detta ær ett bra forum som økar stadigt i medlemsantal och æmnet verkar ju vara obegrænsat stort ;)

Mikke74

Medlem
Kön
Man
ja det låter ju rimligt att göra , tycker att er policy är rätt ,fortsätt att göra ett bra jobb även om det ibland ser mörkt ut

SOLO

Medlem
Originally posted by avve_glad

var det därför jag blev låst ?

Det var jag som låste dig Avve. Det ser jag, vet dock inte nær eller varfør, men i ca 80% av fallen rør det sig om kontaktsøkning dær dom inte hør hemma ja.

Vet att det kan verka hårt, men tro mig. Det ær vældigt många, dagligen kommer det in ett flertal sådana.

Så tænk på det Davve, låser upp ditt konto igen och tar bort det du har upprættat nu om du vill. :)

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Bra Admin, dessutom en trevlig ton mot användaren ovan som spärrats, men nu fått amnesti. Sånt gör forumet levande och positivt!

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Ja det är bra att ni spärrar de som ständigt tjatar om att adda hit och adda dit. Men det är ju också bra om missdådarna kan få förlåtelse... ;)

avve

Medlem
Kön
Man
Hurra
Då är jag tilbaka.
Tackar så ödmjukt.
Samtidigt måste jag säga att det käns lite hårt, det är lätt att rivas med når någon skriver "adda mig" eller dylikt. Straffet står ju lite permanent då login koplas till ett mailkonto.
Uppmaning då till alla nya, Följ reglerna! Lycka till.
och solo, vill du veta hur du byter skrift från æøå, till äöå ?

SOLO

Medlem
Blir man låst är det ju bara göra som Avve och kontakta någon moderator eller admin så brukar det lösa sig (Alla uppgifter & statistik finns kvar när vi låser upp).
Avve:
Den här datorn används av en norrman normalt, så när jag får igång min burk igen så blir det svenska bokstäver ;) Fast men kan ju byta skriften fram och tillbaks varje gång iofs... men så svårt att läsa är det väl inte?

avve

Medlem
Kön
Man
Inte alls svårt att läsa. Men jag är ju norrman, jobbar mot hela norden och hittade ju en smart väg att snabbt byta, i samma text om man vill (totalt inte onanifråga ;) )

/Arvid

SOLO

Medlem
Originally posted by avve

Inte alls svårt att läsa. Men jag är ju norrman, jobbar mot hela norden och hittade ju en smart väg att snabbt byta, i samma text om man vill (totalt inte onanifråga ;) )

/Arvid

Sant, detta hør egentligen hemma på supportavdelningen, men dær finns det liknande trådar. Måste lægga en sådan hær tråd på Allmænt nær det blir før mkt spam før att alla (framførallt nykomlingar) ska se. ;)

Toppen