Sköna orgasmer...

G

Guest

Gäst
Hur får ni skönast orgasmer? Lite tips oss kvinnor imellan... ;)

Hur får vi kroppen att skaka... kinderna att hetta... När skriker ni av välust...?

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Liggandes på rygg, benen brett isär, drar fram klittan med vänster och gnuggar med höger. I mitt huvud pågår ofta dominansscener, där jag blir dominerad av en eller fler män. Mycket kuk i min mun....:p

G

Guest

Gäst
För och få de mest häftiga orgasmer själv vill jag ligga på mage och rida dildon. Börja med och rida den långsamt..Lite i taget tills jag har hela i mig.. Sen vill jag rida den hårt, behöver inte va snabbt.. En hand vill jag smeka mina bröst med..Åh... Så kommer jag väldigt fort och häftigt...

voyboy

Ny medlem
Kön
Man
För och få de mest häftiga orgasmer själv vill jag ligga på mage och rida dildon. Börja med och rida den långsamt..Lite i taget tills jag har hela i mig.. Sen vill jag rida den hårt, behöver inte va snabbt.. En hand vill jag smeka mina bröst med..Åh... Så kommer jag väldigt fort och häftigt...

*flämt!!*

oj vad härligt ;) har bilden vad du beskrev i fantasin just nu.. Damn girl!! wish i was there watching you! :)

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Jag var i Göteborg i helgen och träffade en kompis. Hans tjejkompis var hur läcker som helst och på något overkligt sätt så hamnade jag hemma hos henne efter en skön uterunda.

När vi hånglade som mest och allt tydde på att vi skulle ha ljuvlig sex så var jag
ärlig mot henne och sa att jag inte är ute efter one night stand på det sättet men att jag gärna "tar hand om dig".

Så vi ramlade ner i hennes säng och jag klädde av henne och slickade och smekte hennes nakna kropp. Först en gång, sen igen och sen igen... Det blev en hel del fingrar i hennes sköna fitta också.

Innan kvällen var över hade jag gett henne fyra orgasmer. Helt underbart att få vara den som ger på det sättet. Varje gång hon kom var det som att jag också kom... Om ni förstår.

Tjejer, är det vanligt att ni får så många orgasmer på en kväll?

Bara kul att veta.

Toppen