JohanGöteborg
Medlem
- Kön
- Man
Vad är det för fel med en lite större rumpa då?
Du Anette. Tycker du ska våga gilla din rumpa. Själv tycker jag det är ganska härligt ligga på en rumpa som e lite större och låta kuken sticka in bellan benen och ana värmen från musen...Originally posted by Annette
Nej - det är inga fel. Litet mindre kunde den väl vara, men i stort sett gillar jag nog att ha stor stjärt. Fast jag vill att skinkorna ska se fasta och läckra ut... tror att det skulle kännas skumt med något som känns som en kudde. Men det finns väl många som tycker att det är skumt med mina gördlar, också.
Skulle för övrigt va kul surra lite mer om allt möjligt med dig på msn...Originally posted by Annette
Nej - det är inga fel. Litet mindre kunde den väl vara, men i stort sett gillar jag nog att ha stor stjärt. Fast jag vill att skinkorna ska se fasta och läckra ut... tror att det skulle kännas skumt med något som känns som en kudde. Men det finns väl många som tycker att det är skumt med mina gördlar, också.
Originally posted by pantyman
verkade hon sugen på att testa?
Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
Originally posted by Annette
Jättejobbigt när tvättmaskinen går sönder... ALLA fick se mina underkläder [)][]. Först en kompis till + hennes familj som jag fick bära hem tvätten till. Sedan kom servicekillen som skulle laga min maskin tidigare än jag tänkt. Jag hade handtvättat några behåar och gördlar och hängt på streck. De hann jag inte ta ner, och så var han så klart en flinande kille i 25-årsåldern...
vad för mysigt på dig ikväll Anette?
Du är servicekillen, Doktor? I så fall lekte du i alla fall inte med mina behåar och trosgördlar, för de plockade jag ner kvickt medan du fixade tvättmaskinen. Tack, förresten. Den funkar fortfarande fint...
Originally posted by Doktor
har du nångång märkt att nån lekt med dina underkläder?
vad för mysigt på dig ikväll Anette?
Pyjamas med korta ben och ärmar - inget mer spännande än så.