Ett ställe att rekommendera är Body Bio i Köpenhamn. Ett litet ställe med 3 salonger som jag besökte första gången föra sommaren. Fullt med kåta danskar i olika åldrar. Besökte första gången då det var nakenkväll, visste inte detta men efter betalning fick man handduk och skåpnyckel. Tog av alla plagg,låste in dem och tog på handduken. Olika inriktningar på porrfilm i alla salonger, vissa satt och runkade helt öppet medan andra behöll handduken på med en rejäl bula under. En kille snett bakom mig tog ögonkontakt, visade vad han hade under handduken, en rejäl rakad ståkuk och efter några minuter visade jag vad jag hade. Han reste sig och gick över och satte sig bredvid mig.Snart runkade vi varann och han var inte sen att suga av mig, hela tiden så hade vi ögonkontakt och fick några som publik, runkandes runtom. Efter en stund kan jag inte hålla mig längre utan sprutar rakt ut. Ett besök till blev det kvällen efter-tyvärr var ingen intressant denna gång så det blev en runk på egen hand. Fler som har några sköna minnen från videoklubbar utomlands så dela med er!
För en del år sedan veckopendlade jag till Köpenhamn under en längre tid. Känner väl till att danskar har en frigjordare syn på mycket än oss svenskar. Den stora skillnaden är att de inte tar sej själv på så stort allvar som vi gör här.
Det tryckte på och kliade efter ett tag och porrfilmer på hotellTv blir både enahanda och dyrt.
A/ Erotikmässan i Valbyhallen var mycket trevlig med gratis stripshower och ett stort utbud av lättklädda unga tjejer som gick runt och sålde privatshower.
Enormt utbud av film och leksaker.
Vill minnas att jag var rejält uppkåtad när jag kom hem till hotellet, mässan var helt naturligt inget Cruisingställe.
B/ Snokade runt på Vesterbro i porrbutikerna och fick nys om Klubb Kino på Kingosgade, 1-2 kvarter upp från Vesterbrogade. "Klubben för frisinnade...", mycket seriös profil utåt och dörren stod på springa när jag letade mej dit.
Men, då drabbades modet av plötslig impotens och jag tog mej tillbaka till hotellet. Vet inte riktigt vad blev skrämd av, men än idag känner jag rätt mycket uppförsbacke till bl.a renodlad Gay-miljö.
C/ Vi har varit rätt mycket privat på Mykonos i Grekland och numera är "gay-miljön" väldigt uppblandad och snäll.
Men på barerna och musikklubbarna så känner jag att pirrar till ibland.
Rätt kul tråd detta, känner jag nu i kuken.