Skogspromenad

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Så här på den sena hösteftermiddagen när ändå solen strålar ut en hettande värme gick jag på en skön skogspromenad längs ett stråk bland skimrande gulnande blad och en doft av fuktig jord längs med en led vid vattenbrynet.
Utan att träffa någon under promenaden njöt jag av stillheten. Så småningom närmade jag mig en grillplats med ett vindskjul, utan något tecken på närhet av någon så såg jag fram emot att sätta mig och vila en stund.
Vindskjulet var täckt från tre sidor och öppet endast mot en grillplats mot vattnet. Jag närmade mig snett från högersidan och förutsatte att det var tomt på folk.
När jag klev runt hörnet upptäckte jag att det var redan någon där inne.
Det satt en kille där i runt tjugoårsåldern och blundade i solskenet så han märkte inte att jag dök upp. Först såg jag inte något särskilt, men sedan såg jag att han hade dragit ned sina gråa mjukisbyxor en bit och sakta smekte en hård kuk som stod rakt upp. Förhuden täckte hela ollonet och han rullade sakta skinnet som var kvar ovanför mellan tummen och pekfingret samtidigt som han drog det uppåt. Jag tog överraskat ett steg tillbaka men fortsatte att titta.
Han hade inte märkt att jag dykt upp så han fortsatte rulla skinnet mellan fingrarna. Jag kände hur det började styvna lite i byxorna på mig när jag kikade på det jag såg framför mig.
Jag tog ett steg bakåt för att inte störa samtidigt som det knakade till mot en kvist. Killen ryckte till lite lätt och öppnade ögonen. När han fick syn på mig då försökte han skymma ståndet med handen.
- Hej sa jag, Låt inte mig störa. Ja log brett.
- Du ser ut att ha det härligt här i solskenet. Gör det något om jag gör dig sällskap?
- Öh va, jae oj, sa han förvirrat och förläget.
- Ja, det såg ju riktigt skönt ut sa jag. Gör det något om jag sätter mig här bredvid? Jag kröp upp och satte mig vid sidan om honom. I förskräckelsen att ha blivit upptäckt hade ståndet sjunkit ihop en del.
- Kan jag hjälpa till? sa jag, om du tycker det är okej alltså?
Han tog tveksamt bort handen sakta.
Jag sträckte fram min hand och höll den en bit ovanför och kollade på honom. Han tittade på mig och flyttade bort sin hand.
Jag sänkte min hand sakta och lät fingrarna sakta följa med konturen från den lätt håriga busken ner mot pungen och tillbaka upp igen.
Den svarade genom att lätt lyfta sig lite grand. Jag lät då fingertopparna mjukt klämma runt ollonet ovanpå förhuden och började massera såsom han gjort innan. Följde med fingrarna till spetsen på förhudsmyningen och rullade skinnet mellan fingrarna samtidigt som jag drog skinnet framåt och sträckte ut så långt det gick.
Ah, suckade han och lutade sig bakåt mot väggen igen.
Jag fortsatte min behandling samtidigt som hans lem växte till sig igen.
Den stod nu rakt upp, ungefär en 16-17cm och pulserade rytmiskt med hjärtslagen.
Jag drog ned skinnet och blottade ollonet, det blänkte rosa-lila i solskenet. Tryckte upp skinnet igen som korvade ihop sig bakom ollonkanten innan det snabbt skjöt upp och täckte ollonet. Fortsatte min behandling på likartat sätt i några minuter tills jag såg att hans renrakade pung börjat dra ihop sig och jag anade att han började bli skjutklar.
Greppade skaftet så jag kunde massera underdelen av ollonet med tummen. Fortsatte med cirkulära rörelser tills jag kände att hans kuk började krampa. Plötsligt sprutade flera kraftiga strålar rakt genom förhudsöppningen upp mot taket i skjulet. Säkert en sju, åtta gånger innan det började avta.
Han suckade djupt och jag släppte taget.
Jag kröp ut och lämnade honom sittandes i skjulet och fortsatte min promenad med bultande stånd i byxorna. Efter ett tag blev jag tvungen att hjälpa mig själv och sprutade ned en trädstam innan jag vandrade hemåt med ett leende på läpparna medan jag tänkte tillbaka på vad som hänt.

Toppen