Skrivrättigheter på BC

Kåta Janne

Medlem
Kön
Man
Någon mer än jag som blivit av med sina skrivrättigheter på Bodycontact?
Varit medlem i 17 år mestadels betalande och har skaffat mig många vänner genom åren.
I midsommarhelgen kunde jag helt plötsligt inte logga in som vanligt det stod att mina skrivrättigheter var borttagna.
Har skrivit och frågat dem varför ? jag har aldrig varit otrevlig eller så.
Får inga svar från dem trots flera påstötningar är inte det dåligt tycker ni?
Någon mer som råkat ut för samma sak ?
Tråkigt tycker jag gillade BC men vad göra ?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Med undantag av ona så är dessa sexsajter inte riktigt seriösa. xhamster.com har tagit bort visnings om möjligheter på mina bilder. Har frågat men dom svarar inte heller.
Sexnovell.se publicerades två delar av en novellsvit om Umgängesklubben. De övriga fyra "bröt mot deras regler....." Självklart svarade inte dom heller på frågor.

Lämnade BC innan detta hände mej där.
 
Last edited:

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Någon mer än jag som blivit av med sina skrivrättigheter på Bodycontact?
Varit medlem i 17 år mestadels betalande och har skaffat mig många vänner genom åren.
I midsommarhelgen kunde jag helt plötsligt inte logga in som vanligt det stod att mina skrivrättigheter var borttagna.
Har skrivit och frågat dem varför ? jag har aldrig varit otrevlig eller så.
Får inga svar från dem trots flera påstötningar är inte det dåligt tycker ni?
Någon mer som råkat ut för samma sak ?
Tråkigt tycker jag gillade BC men vad göra ?
Du behöver inte ha varit otrevlig mot någon. Det räcker med att någon anmält dig, av gud vet vilken anledning, så blir du automatiskt svartlistad. Anmälan = svartlistad. Deras support är totalt värdelös och som jag förstått det så är det en enda person som sköter den där sidan, eller lite snällare uttryckt, det blir sannolikt för mycket jobb för en person att hantera anmälningarna. Jag vet däremot att det är en del som lyckats få sin svartlistningen hävd så det går men du får antagligen ligga på som en tok.
 
Toppen