Skulle vilja prova å suga en kuk

Kukbur69

Ny medlem
Jag lever ett till synes vanligt heteroliv men min största hemlighet är att jag fullkomligt älskar att suga kuk! Två gånger i mitt liv har jag blivit rejält munknullad och fått sperman i ansikte och mun. Underbart är bara förnamnet.. Jag är inte intresserad av något annat, inget hångel, kyssar eller kramar. Bara kuk.
 

MustTry

Ny medlem
Är som du hetero men skulle gärna prova. Men bara det och inga kyssar och smek.
Tar nog hellre än ger. Dessvärre så lockar det inte att "äta kola med pappret på"...
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle gärna bli lurad av en trap, gå hela vägen från flirt till hångel bara för att upptäcka att den lilla späda kroppen kommer med en kuk, straffknulla, slå och klämma på kuk och pung, Sen kanske smaka på den...
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har sugit några gånger, underbart, dock endast med kondom. Vill suga betydligt mera, är ett tag sedan sist och är sjukt intresserad av att träffa en likasinnad för regelbunden sug och runk.
 

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis som tråden säger så är även jag så otroligt sugen på att suga kuk.
Jag är dock ganska kräsen och ogillar manskroppar, kroppsbehåring och manliga grymtanden och alla andra manliga attribut förutom just kuk och sperma.

I mitt sinne och mina fantasier så är jag en liten cumslut som gärna skulle suga flera kukar och bli härligt nedsprutad på alla tänkbara sätt.
Men då jag samtidigt bli avtänd på manliga attribut så blir det som så mycket svårare att hitta en snygg och sprutglad kuk att få runka och smeka, leka med och suga till sprut.

Har länge försökt hitta en crossdresser eller transa att få smaka på, men då jag bor på mindre ort i vårt avlånga land så är det svårt att hitta någon sådan.
Inte ens ett gloryhole har jag funnit här i närheten.

Men tankarna, suget, fantasierna och drömmarna finns här alltid.
 
Toppen