Hade varit så jävla nice!Jag tänder extremt mycket på tanken att få knulla någons fru framför mannen och sedan låta han leka med sperman som sitter djupt inne i hennes våta fitta
Jaa verkligen! Hade sprutat så jävla mycket om en karl stod och väntade på mig att fylla hans fruHade varit så jävla nice!
Slicka skulle jag vilja testa, när en man sprutat i henneÄr det fler som tänder på sloppy seconds? Jag drömmer om och få knulla min fru direkt efter att någon annan man har haft sin kuk i henne och sprutat sin sats i hennes fitta.
Önskar jag kunde ge dig det!Satan va sexigt det låter, skulle gärna gå ner och slicka en nyknullad/nysprutade fitta, gärna ung
https://www.xvideos.com/video.kkuec...s_leaving_my_pussy_with_a_massive_load_of_cumÄr det någon som har tips på filmer om detta? I synnerhet när man får se någon köra in sin kuk i en nyknullad fitta full med sperma! Har hittat ett fåtal bara. Gillar att runka till det och fantisera om att jag är den sista att få knulla på kvinnan, vars fitta är alldeles svullen och full av sperma.