SMASKIGASTE P-VÅFFLORNA!

R

Reborn

Gäst
Mycket var bra o bättre förr, men vissa saker är bra o bättre nu ;) .
Men gillar focusen på vintage, som vi har i tråden. Så kanske vi får skapa ny tråd om nutid och dåtid ;)

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Skojade förstås...internet är ju något som är en positiv förändring...var allt bättre förr skulle vi ju suttit och skickat brevduvor till varann...ska se om jag kan lyckas m några recensioner via snartphonen men har svårt m de små retliga bokstäverna...det får bli korta porrecensioner i stil m de hans siden (1935-2023) skrev för scand.film&video på den gamla goda (?) Tiden...tror jag ska ta mig an os-våfflan sexparty i klippiga bergen/olympic fever om en sexsugen sömmerska a la Sarah sjöström..:cool:

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Skojade förstås...internet är ju något som är en positiv förändring...var allt bättre förr skulle vi ju suttit och skickat brevduvor till varann...ska se om jag kan lyckas m några recensioner via snartphonen men har svårt m de små retliga bokstäverna...det får bli korta porrecensioner i stil m de hans siden (1935-2023) skrev för scand.film&video på den gamla goda (?) Tiden...tror jag ska ta mig an os-våfflan sexparty i klippiga bergen/olympic fever om en sexsugen sömmerska a la Sarah sjöström..:cool:
Det ser jag och vi alla andra fram emot :p

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo tycker själv filmerna var bättre förut fans ju långt inifrån samma utbud som nu, men det flesta kvinnor var normala inga skönhets operationer. Hår mellan benen en normal oftast triangel. Det tycker jag är sexigare än någon med silikon, botox och rakade inte så att jag inte gillar det men föredrar normal än fixade. Kanske inte har här på denna tråden att göra men ville framföra mina åsikter.

Toppen