smeka

rirre

Ny medlem
Kön
Man
gillar ni tjejer att smeka er till orgasm utanpå era små läckra string?...jag blir väldigt tänd att se min tjej smeka sig så..nån mer som tänder på det?...

Cissi

Medlem
Kön
Man
Varför smeka sig utanpå ett störande, skavande tyg när man bara enkelt kan dra ena kanten lite lätt åt sidan och låta fingrarna smeka det som är så gott att känna....en svullnande klitta som till slut står ut mellan våta läppar. Sen är det ju bara å dra för igen...

IngerA

Ny medlem
Kön
Man
Håller med Cissi helt. Det är mycket skönare med smekande fingrar direkt på musen. Killar onanerar väl inte med kalingarna på?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by IngerA

Håller med Cissi helt. Det är mycket skönare med smekande fingrar direkt på musen. Killar onanerar väl inte med kalingarna på?

Fast att se en kvinna smeka sig med fingrarna under trosorna (som gärna får vara lite genomskinliga - ojojoj :p).

Kan bara vara tacksam för alla läckra tjejer som finns!

Hardon

Ny medlem
Kön
Man
Jo IngerA, det händer faktiskt ibland. Lite svårt att förklara, men det kan vara skönt att liksom "spänna" den så att blodet tränger ner så att den trycker mot tyget. Det ger störst effekt med jeans på, att få orgasm är hur lätt som helst. Ibland kan det också vara skönt att smeka den utanpå ett par tajta boxers.

mahhfakkah

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar ofta onanera utanpå stringen...tycker det e skönare så..
inte lika skönt att bara pulla.. men vet faktiskt inte varför jag egentligen smeker utanpå än direkt på klitoris, har bara blivit så. skönt e det iaf..

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Jag älskar att se på när tjejer smeker sig på sina sexiga trosor.... helst lite genomskinliga :D.... brukar ofta runka till såna filmer.
Hur är det förresten för er tjejer när ni blir våta.. blir troserna genomblöta?? :oops:

rygar3d

Ny medlem
Kön
Man
jag menar vi killar är ju rätt torra av oss om vi inte är rejält kåta vad jag vet. alltså snacket går om att Ni tjejer blir våta när ni blir kåta..men är inte ni tjejer alltid mer eller mindre våta oavsett om ni är upphetsade eller inte?

and once at band-camp, i put a flute up my pussy

Mufflisen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by slakisen

Jag älskar att se på när tjejer smeker sig på sina sexiga trosor.... helst lite genomskinliga :D.... brukar ofta runka till såna filmer.
Hur är det förresten för er tjejer när ni blir våta.. blir troserna genomblöta?? :oops:

Hmm det där är nog olika för alla tjejer tror jag.,. en del blir ju mindre eller mer våta än andra... så... en del går säkert runt med plaskvåta trosor medans en annan tjejs knappt e fuktiga...

Take me to bed or lose me forever ;)

Mufflisen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by rygar3d

jag menar vi killar är ju rätt torra av oss om vi inte är rejält kåta vad jag vet. alltså snacket går om att Ni tjejer blir våta när ni blir kåta..men är inte ni tjejer alltid mer eller mindre våta oavsett om ni är upphetsade eller inte?

Kroppen e ju konstruerad som så att slemhinnorna ska hållas lite fuktiga.. men de är ju inte så att vi flickor går runt och e blöta så vi behöver trosskyd alltid....
Men som sagt när man blir kåt märks de ju tydligare.. då liksom blir de ju vått så de rinner över.. eller jag menar ur.. :p

Take me to bed or lose me forever ;)

Kön
Man
Originally posted by rygar3d

"snacket går".. haha..

Toppen