Jag behöver få smisk då och då för att må bra. Jag känner sig så renad när rumpan svider och är röd efteråt.
Har gett smisk men inte fått. Är öppen för att prova att få. För min del vill jag i så fall att det ska vara lagom hårt. Njutbar smärta..inte merJag har provat att smiska och daska olika KK:s. Hade varit spännande att själv få "utsättas" för denna behandling av en kvinna. Bara för att få ha testat det!
Det där gillar jag
Inspirerande film. Speciellt smisk direkt på fittan. Smisk på fittan gör ont, är hemsk och alldeles underbart....
Smisk ska ge avtryck! Annars är det inte smisk. Åtminstone ska rumpan färgas klart rosa.Brukar ge min fru smisk med handflatan när ja tar henne bakifrån, en gång så tog ja i för mycket, min han gjorde ett avtryck om man säger så.
Inspirerande film. Speciellt smisk direkt på fittan. Smisk på fittan gör ont, är hemsk och alldeles underbart....
När stjärten är röd vet man att känslan finns kvar en stund.Smisk ska ge avtryck! Annars är det inte smisk. Åtminstone ska rumpan färgas klart rosa.