smygkolla på kompisar

Kallekillen

Ny medlem
Kön
Man
Hej !!! Är det någon här som har smygkollat på sina kompisar när de har onanerat.jag gjorde detta när jag var tonåring..........smög runt deras hus och sedan tittade in i deras rum, lite upphetsande, kanske sjukt, men jag erkänner. mkt upphetsande.

någon mer som gjort detta ???

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Nej det har jag inte gjort, och det skulle jag inte vilja göra heller.
Eller iofs, om du menar kvinnliga kamrater så skulle jag nog kunna göra det.
Men å andra sidan, då behöver jag inte smyga;)

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där verkar livsfarligt. Om någon skulle komma på en medan man smyger omkring på annans mark. E ju straffbart. Men det är klart att det skulle vara en annan sak att "råka" se någon där man får vara men där han som runkar inte vet om det. :)

justmasturbate

Ny medlem
Kön
Man
Jo jag gjorde det ofta i tonåren. Flera kompisar brukade komma över o onanera på mitt rum. Detta pga att ja hade tv o video inne på mitt rum. Hade "råkat" placera fotöljen så att de va full insyn genom nyckelhålet i dörren. För jag var ju artig o gick ut om dom ville det. Fast med vissa onanerade jag tillsammans med. Det kändes förbjudet, men va en härlig syn när deras kukar sprutade.

Grabben81

Medlem
Kön
Man
hehe... klart man kollar om man får läge!!
men de har nog bara hänt en gång för mig. annars har ja runkat me nåra polare tidigare o så. hehe

Jenser990

Medlem
Kön
Man
har "hört" kompisra runka när de slaggat hos mig å trott jag sovit.. sjukt upphetsande, va tvungen att runka sen efter de somnat :p

bula

Medlem
Kön
Man
har "hört" kompisra runka när de slaggat hos mig å trott jag sovit.. sjukt upphetsande, va tvungen att runka sen efter de somnat :p

...va tvungen att runka sen efter att jag trott att de somnat menar du! :D

Toppen