Okej, tack för alla tips!
Jag har också testat en såndär penisring.. men efter att jag använt den blev jag alldeles blå på penisen.. och jag var väldigt öm på en blå fläck på ovansidan i flera dagar så att säga. kanske var det flera veckor. inte skönt
men hård blev den
sen har jag testat en såndär bedövningskräm.. men jag tycker inte det känns som att jag blir lite bedövad.. skräpartiklar
Jag har läst mig till att man ska stanna o klämma åt med fingarna runt penisroten när man börjar närma sig att komma.. räkna typ 20sek sen fortsätta igen.. o igen.. o igen.. sen kommer man...
Verkar finnas olika metoder för detta.
När jag har samlag så brukar jag alltid stanna upp då jag närmar mig.. passar då på under pausen att kyssa tjejen o smeka henne osv... efter liten stund försöker jag fortsätta igen.. o göra samma procedur igen.. o igen.. nästa gången brukar jag vara ganska okänslig där nere o kan hålla på ganska länge faktiskt men det är inte speciellt skönt så att säga eftersom det inte känns så mycket.
Kan det bero på vilka ställningar man har också? Hur pass öppen hon är.. våt osv...? JAg tror att det mesta är psykiskt.
Jag har alltid drömt om att kunna föra in den i henne och sen ha samlag utan att behöva stanna upp i ett par minuter..
men jag vet inte hur jag skall göra för att ha det så. Fick ett tips av en kompis att slappna av i PC-muskeln då jag är på väg att komma.. men då jag gör det så blir det bara lättare att komma
om jag spänner mig så stryper jag ju ner lite på det.
Trots att jag brukar använda kondom vid samlag så kan jag inte hålla på så länge som jag önskar. Blir oftast bara någon minut.
Jag hinner ju knappt få smaka på det sköna innan det är över. Tjejen hinner ju knappt få ha skönt. Meningen är ju att de ska va skönt för båda liksom.
Aja.. vet inte vad jag ska ta mig till