Sniffa trosor

Volvo

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar ta fram några av frugans trosor från tvättkorgen,det är otroligt härligt med doften av fitta när man runkar,kuken blir ordenligt stenhård och sen tuppar jag nästan av när sprutet kommer.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan inte säga att jag har samma lustar som du har att sniffa på trosor. Tycker det er bättre att sniffa på en riktig fitta istället ger mer utbyte:):p
Originally posted by Volvo

Jag brukar ta fram några av frugans trosor från tvättkorgen,det är otroligt härligt med doften av fitta när man runkar,kuken blir ordenligt stenhård och sen tuppar jag nästan av när sprutet kommer.

Kåt runkare

kåtsomfanpådig

Ny medlem
Kön
Man
brukar gå ner till tvättstugan o så tar ja upp morsans trosor o sniffar o slickar lite i dom brukar ha dom i munnen när ja runkar fan va ja blir kåt

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Håller med er alla! trosor är underbart... brukar fota min tjejs söta, använda string och byta med andra kåtkillar... underbart spännande! Hör av er så vi får bekänna våra "synder"!

/D (rockenrollas @ hotmail.com)

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
Detta var när jag för första gången flyttade hemifrån... Då var jag inneboende i en takvåning, och i rummet mittemot bodde ett tag en riktig "puma" som då och då hängde upp sina trosor på klädsträcket i torkrummet. Trots att de var tvättade kunde man känna den där ljuva omisskännliga doften hänga kvar i tyget. Man var ju också på helspänn utifall att hon skulle rycka upp dörren till torkrummet och se mig stående där med näsan nerborrad i hennes ljusrosa bomullstrosor...

masterrunk

Ny medlem
Kön
Man
Efter att det tagit slut med ett ex för några år sen så fanns det trosor kvar hos mig, såväl icke-använda som använda. Det blev ju att man stod och luktade på dem några gånger när saknaden var som störst. Härligt att spruta ner dem ordentligt sen...

Toppen