Sola näck i sommar

Status
Stängd för vidare inlägg.

bula

Medlem
Kön
Man
Snart är sommaren här o man kan äntligen slänga kläderna o sola näck med eller utan ståkuk! :D Nån mer som gillar det?

M

mike19

Gäst
jag älskar sola näck, tyvärr lite feg för o göra det med andra, men gör det ensam

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Helt OK att sola naken och känna svala vindar mot kuken......

Gör det dock ensam, i sällskap med familjen eller på ställen där det är naken bad.

Känns så där att "tvinga på" andra min nakenhet...[:eek:)]

/ I

bula

Medlem
Kön
Man
Knappast läge o sola näck bland barnfamiljer...

Sola näck gör jag på nakenbad eller ställen där man kan ligga hyfsat ostört! Om nån skulle råka gå förbi o se stoltheten så bjuder jag på det :)

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna

Sola näck gör jag på nakenbad eller ställen där man kan ligga hyfsat ostört! Om nån skulle råka gå förbi o se stoltheten så bjuder jag på det :)

Mmm går utmärkt att ligga i solen naken i trädgården om det bara finns grannar på en sida :cool:

bula

Medlem
Kön
Man

Mmm går utmärkt att ligga i solen naken i trädgården om det bara finns grannar på en sida :cool:

Skulle gärna vara din granne o sola näck tror du skulle uppskatta det särskilt en HET dag :D Jag skulle gärna råka få syn på dig! :p

M

mike19

Gäst
ja självklart skall ja sola näck vid havet, bara det blir varmare i vattnet

vikan

Ny medlem
Kön
Man
Ja jag säger som mike19 Jag har väl inte solat näck med andra heller, men nu skall det ske, med eller utan stånd... :oops:

M

mike19

Gäst
Nu har jag solat naken, låg dock ensam o inte typ o visade upp mig. Några gick dock förbi mig på klippan där ja låg.

M

mike19

Gäst
Så var man ute på amundönsnakenbad hela dagen. i dag sög ja till o med en kille runka, tyvärr var ja för feg o titta på. men min egna styvnade lite med

nippler

Medlem
Kön
Man
Det var ju en gammal tråd men ändå. Nytt intresse. Putsa med rakhyveln. Citronsaft i det som är kvar och pressa i solen. Man blir fint blondin :). T.o.m damen i huset tyckte det blev fint med brunbränt överallt och solblekt i tofsen. Skönt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen