Sommar, och ett första försök

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
[red]Hej på er,

Jag har aldrig gett mig in på att skriva noveller tidigare men här kommer ett första stapplande försök:[/red]

Jag vaknade kvart över fyra på lördagmorgonen och var otroligt kissnödig och ganska vilse. Var befann jag mig någonstans egentligen?
Ja, just det, jag var ju hemma hos mina gamla vänner Stefan och Lena, nu kände jag igen mig.

Kvällen innan hade jag anlänt till deras underbara villa. Vi åt en god middag och pratade länge och väl om gamla minnen och hade det jättetrevligt. Litet senare på kvällen så gick Lena och lade sig medan vi grabbar satte oss i bastun och pratade om livets allvar. Jag hade skiljt mig ett halvår tidigare så vi pratade ganska mycket om tjejer och relationer och så vidare.. Det var ett tag sen vi sågs, och där i bastuns värme, retade han mig för att jag rakade min kuk. Vi hade inte träffats på länge så han hade inte sett det tidigare. Han var inte rakad, och det var tydligt att han tyckte det såg annorlunda ut Så småningom gick även Stefan och jag och lade oss, trots att vi hade riktigt trevligt. De hade ”lånat ut” sina barn den här helgen för att få litet lugn och ro och Stefan var dödstrött Jag kände mig ganska pigg trots öl och bastu men jag lyckades ändå somna gott.

Men låg jag alltså här i gästrummet och var kissnödig eftersom jag druckit på tok för mycket öl och vatten i och efter bastun. Jag hade inget val, det var bara till att smyga upp på toaletten. Eftersom värdparet hade sovrummet på andra våningen och jag var ensam på bottenvåningen så brydde jag mig inte om att klä på mig något. Jag smög till toaletten i bara mässingen.
När jag gjort vad jag skulle och var på väg till gästrummet så fick jag syn på mina cigaretter. ”Det skulle vara gott med ett bloss” sade min kropp till mig.
Sagt och gjort, alldeles naken smög jag ut på Stefans och Lenas insynsskyddade altan för att röka. Det var en underbar, ljum sommarmorgon och jag kände hur solstrålarna värmde min nakna kropp.

Medan jag stod där och njöt av både cigarett och sommarmorgon så hörde jag Lenas röst från altandörren.
”Har inte du slutat basta ännu?” sade hon där hon stod iförd en tunn morgonrock av siden och med ett spjuveraktigt leende på läpparna.
”Tydligen inte” svarade jag och försökte spela oberörd. Det var ju inte varje dag man blev påkommen naken på sina vänners altan.
”Vad gör du uppe så här dags?” frågade jag.
”Du vet, vi småbarnsföräldrar, dessutom är det ju en underbar morgon” svarade hon.
”Kul att se att du också börjat raka dig” sade hon och tittade rakt på min kuk.
”Vad menar du med också” sade jag snabbt.
Hon svarade bara med ett leende och frågade om jag ville ha litet kaffe. Tydligen hade hon smugit upp medan jag var på toaletten och hade kikat på mig från köket en stund, innan hon kom ut på altanen. Jag accepterade tacksamt erbjudandet om kaffe.
”Vänta här, jag går och hämtar” sade hon. Jag måste erkänna att jag kände mig litet bortkommen där jag stod, helt naken på deras altan.

Lena kom ut med kaffet och vi satte oss i varsin stol. Plötsligt reste hon på sig och tog av sig morgonrocken så att hennes fantastiska kropp blottades inför solstrålarna och mina ögon.
”Det är ju varmt och skönt och dessutom gillar jag att vara naken” sade hon.
”Inte mig emot” svarade jag medan jag åt hennes kropp med ögonen. Nu såg jag att även hon rakade de ädla delarna helt och hållet. Vi hade ju bastat ihop tidigare så att se henne naken var inte en nyhet men att se henne slätrakad fick mig att börja hårdna.
”Nu förstår jag din kommentar förut” sade jag. ”Det klär dig, jag har alltid gillat rakade tjejer”.
”Tack” sade hon och rodnade litet.
Vi skojade lite om rakning och så där och helt plötsligt säger hon:
”Jag har alltid gillat din kuk, det ser så snyggt ut att du är omskuren, men rakningen gör att den verkligen ser läcker ut”
Vad skulle jag svara på det, sexuellt uthungrad som jag var? Nu kände jag hur kuken reste sig medan jag försökte skämta bort det hela. Hon log vackert och sade att min kuk tydligen gillade komplimanger.
”Jo det är nog sant” svarade jag medan jag blev ännu hårdare.
”Nu vill jag ha frukost” sade Lena plötsligt och reste sig.

Hon klev fram till mig och föste isär mina knän samtidigt som hon gick ner på knä och lät sin ena hand greppa om min nu stenhårda kuk. Hon runkade mig litet försiktigt samtidigt som hon lät tungan snurra litet över ollonet.
Vad tusan är det som händer, tänkte jag, medan hon fortsatte sin behandling av min kuk. Hon ömsom runkade ömsom slickade. Då och då tog hon den helt och hållet i munnen medan jag njöt i fulla drag.
Tusen tankar snurrade i mitt huvud. Vad händer om Stefan kommer upp och ser oss, och så vidare…

Men kåtheten tog över…

Jag bara njöt och försökte att inte stöna alltför högt så inte Stefan skulle vakna. Hennes läppar, tunga och hände verkade vara överallt på samma gång. När hon tog tag i min kuk med vänster hand och lät handflatan på höger hand rotera över ollonet så trodde jag att jag skulle spricka men jag lyckades hålla mig. Då och då gjorde hon små uppehåll när hon bara runkade mig men samtidigt kåtsnackade hon om hur underbar min kuk var.
Drömde jag eller var jag i himlen?

”Du var mig en uthållig jävel” väste Lena plötsligt med ett leende ”Tänker du aldrig komma?”
”Nej inte förrän du har fått ut något av det också” väste jag tillbaka och knuffade henne lätt ifrån mig.
Lena reste sig och ställde sig med händerna på altanräcket och putade med ändan.
”Knulla mig” var det enda hon sade.

Som tur var så fick jag några sekunders paus så att jag kunde lugna ner mig litet. Jag såg nu Lenas rakade sköte mellan hennes underbara skinkor. Att säga att hon var plaskvåt var en underdrift
”Jag blir alltid så kåt av att suga” viskade hon.
Med handens hjälp styrde jag mitt ollon mot hennes kärleksöppning. Försiktigt småjuckade jag så att bara ollonet gled in och ut. Samtidigt lät jag högerhanden glida runt hennes midja så att jag kunde smeka hennes svullna clitta. Jag förde kuken längre och längre in, jag ökade och minskade takten, jag smekte henne överallt jag kom åt…

Plötsligt kände jag den underbara känslan när hennes fitta rytmiskt började krama min kuk och hur hela hennes kropp kom i darrning. Jag visste att hon var framme. Jag höll mig stilla tills hennes orgasm ebbade ut sedan började jag försiktigt om igen.
”Fantastiskt, jag kan känna ditt ollon hela tiden” stönade Lena.
”Är det inte skönt då? Frågade jag
”Jooooo” kom det framstönade svaret.
Jag vet inte hur länge vi höll på men Lena kom en gång till och jag höll mig balanserande på gränsen till en underbar orgasm.
”Jag måste få suga dig litet till” stönade Lena.
”OK” var allt jag fick fram.
Hon gick ned på knä framför mig och började sin underbara behandling igen. Den här gången behövde hon inte hålla på många sekunder förrän jag kom som en fontän rakt i hennes mun. Det nästan svartnade framför mina ögon medan Lena svalde allt vad hon kunde.

Några minuter senare när vi båda satt på våra stolar igen så fick jag fram: ”Det är visst inte bara jag som lider av sexbrist”

”Nej du, Stefan är inte så pigg längre, det är jobbigt med ungarna” svarade Lena. ”Idag tog kåtheten över helt enkelt, det är inte varje dag en naken, rakad man finns till hands.”
Jag bara log till svar. Efter att ha suttit och hämtat andan en stund så beslöt jag mig för att gå och få litet mer sömn som ju var min ursprungliga plan. Lena sade att hon skulle stanna uppe och önskade mig en god ”natt”. När jag kom in i gäst rummet såg jag att klockan passerat sex. Vi hade tydligen hållit igång en dryg timma på altanen.

Jag somnade omedelbart och vaknade några timmar senare. När jag kom upp så var Stefan också uppe och hade fixat frukost och hälsade mig med ett glatt ”God morgon, jävla sjusovare” Jag kände mig lätt förvirrad, hade jag drömt alltihopa eller hade det verkligen hänt?

Lenas blick sade allting, det var inte en dröm.

Vi har aldrig pratat om vad som hände den där morgonen men då och då när vi träffas så möts våra blickar…………

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
härligt! keep up da good work!

Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Skinnfri, till att vara första gång tyckte jag det var en härlig novell. Ser fram till fler av liknande slag med rakat, härligt:):p:)

Runkare

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tackar er alla för era kommentarer, det är ju så att man rodnar i ansiktet och inte bara på ollonet:oops: Jag kommer nog att våga skriva ihop något mer i framtiden

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Hoppas att du gör det, väntar på en ny novell eller en fortsättning:p:):p
Originally posted by Skinnfri

Jag tackar er alla för era kommentarer, det är ju så att man rodnar i ansiktet och inte bara på ollonet:oops: Jag kommer nog att våga skriva ihop något mer i framtiden

Runkare

Ojje

Ny medlem
Kön
Man
Härlig novell, du måste skriva en härlig fortsättning när du hälsar på hos Lena igen när inte Stefan är hemma eller någon midsommar när Stefan har druckit lite för mycket eller nått annat bra tillfälle, för kåta fruntimmer ska man vara rädd om!

Ser fram emot fortsättningen!

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
en skön novell, "skinnfri". Ännu skönare skulle det ha varit om herr Stefan hade kommit på er och...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tackar för alla kommentarer, både jag och min "lille vän" sträcker på oss.
Tyvärr har jag det fullt upp ett tag framåt men nu har jag ju fått blodad tand......

Ha det bra allihopa !

Toppen