mm svalde min sats idag den var bara så perfekt har aldrig klarat det innan
friendly Medlem Kön Man 10 februari 2006 #1 mm svalde min sats idag den var bara så perfekt har aldrig klarat det innan
Wankie Aktiv medlem Kön Man 10 februari 2006 #2 friendly, får också gratulera dig til att du har lyckats svälga din egen sats, det kanske gett dig mersmak. Hoppas det inte är sista gången för dig
friendly, får också gratulera dig til att du har lyckats svälga din egen sats, det kanske gett dig mersmak. Hoppas det inte är sista gången för dig
Wankie Aktiv medlem Kön Man 10 februari 2006 #4 Ja där ser du, du kan ju berätta om hur det är nästa gång Nej det blir nog fler ggr Klicka för att expandera...
Ja där ser du, du kan ju berätta om hur det är nästa gång Nej det blir nog fler ggr Klicka för att expandera...
Presario Medlem Ålder 40 Kön Man 10 februari 2006 #5 Har smakt min egen, men måste säga att fy fan va äckligt, inget för mig.. Tycker nästan synd om bruden som dessutom sväljer.. Men säger ju inte nej om hon vill.. Hehe!
Har smakt min egen, men måste säga att fy fan va äckligt, inget för mig.. Tycker nästan synd om bruden som dessutom sväljer.. Men säger ju inte nej om hon vill.. Hehe!