Sperma.

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
Jag är 13 och fyller snart 14. Jag Börjar bli lite förvirrad att sperman aldrg kommer [:0] Den har varit genom genomskinlig, och lite kletig i 3 veckor kanske :sleep: Den flyger inte ut, den bara glider upp. den stannar vid själva urin hålet är. När kommer detta att ändras :sleep:

Kön
Man
det ändras... det var lika för mig när jag först började onanera... men ju mer du gör det desto högre flöde får du till slut... prova att runka minst 2gånger om dagen i 2veckor och håll sedan uppe ett tag... ca 2-3 dagar kanske... ditt sprut blir säkert bättre... hör av dig om hur det gick min e-mail e kat_man_26@hotmail.com

Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Hehe du kan ta det lungt. Ditt "sprut" kommer tids nog. Innan du nått 9:nde klass kommer du ha riktigt sprut gissar jag på :)

Själv, är bäste dräng.

Kön
Man
håller med bamse mannen... men om du vill skynda på effekten så runka minst 2 gånger om dagen i 1 eller 2 veckor...
träning ger resultat... ju oftare du gör det desto mer kommer det efter ett uppehåll på ca 2-3 dagar... detta för att din kropp blir van med runkandet och måste producera mer sås...
och håller du uppe med runkandet ca 2-3 dagar så fortsätter kroppen producera... det kan resultera i ett stort sprut

Toppen