Spermafläckar

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hänt mig också, killen sprutade över min rygg och jag hade en lång fläta som låg över ryggen som sedan hamnade mitt i "pölen" av sperma. Glömde bort det och 2 h senare var det som du sprejat flätan med super-lim. Gick inte lösa ut så det var bara att klippa av den.
Ajaj..fläta som är så läckert att hålla i när man tar bakifrån

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Låg i soffan för någon vecka sedan.Kollade i tidningar.. Hade runkar av och till. Var rejält upphetsad. Råkade spruta på gardinen bakom huvudet.. Var så jäkla skönt.. Men var tvungen att ta ner dom för tvätt. Fläckiga dagen efter.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Hänt mig också, killen sprutade över min rygg och jag hade en lång fläta som låg över ryggen som sedan hamnade mitt i "pölen" av sperma. Glömde bort det och 2 h senare var det som du sprejat flätan med super-lim. Gick inte lösa ut så det var bara att klippa av den.

Han var rejält upphetsad då, sprutade mycket

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hihi minns hur jag i tonåren smög ned kallingarna i tvättkorgen som jag torkat mig med kvöllen innan . Var alltid orolig någon skulle märka , men Iof varenda morsa med tonårspojkar vet nog vad som sker, var värst o. Jag glömde de på golvet o de varv borta när man kom hem efter skolan , då var de ännu fuktiga , sedan hade man ju inte alltid vita underlakan. O i tonåren bytta jag inte lakanen själv , bäddade oftast .

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Fläckar blev/blir det lite varstans, men försiktig som jag är så torkar jag upp eller lägger undan.
Lägger ofta min sats vid runk på min mage. Smörjer ut den och låter den torka. Smidigast så, men frun ska alltid ta fram en pappersnäsduk och torka upp. Hon gillar inte spermakladd, tyvärr...
Träffade en kille som jag runkade ihop med ett par ggr för några år sedan. Han hade en handduk under kudden som var alldeles stel, som ett torkat sämskskinn. Den var säkert full med torkad sperma....

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är lite roligt det här. Av det som berättas här på forumet kommer jag på saker i mina killkompisars rum/hem som varit rätt uppenbara spår av onani. Men som jag inte tänkt på, kanske tyckt varit lite konstigt som mest.

Kan vara allt från handkräm på datorbordet, till små handdukar placerat vid sängen.

Det som sticker ut mest är att jag minns en gång när jag sov över hos en killkopis. Sov på hans soffa och när jag skulle bädda råkade jag styra soffan lite var av ett örngott kom fram under soffan. När tog i det så var det alldeles stelt. Min killkopis tog det och sa att det var katten som kräks och han använde örngottet till att torka upp. Sen hade det "försvunnit". Jag köpte det blåögd som jag var då hans katt var en kräkare. Men nu i efterhand förstår jag nog precis vad det örngottet användes till.

Toppen