Spermamängd?

Bigload

Medlem
Kön
Man
Vad tycker ni tjejer, föredrar ni att en kille sprutar mycket eller lite?
Jag sprutar väldigt mycket, typ tio sprut som sprutar runt två meter, ibland tre meter.
det kan vara lite nervöst när man är med en tjej och ska komma på henne...

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Det är klart där är bäst med mycket sprut!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Tycker överhuvudtaget att det här med sprut känns tämligen ointressant. Sorry, men så känner jag.

Sprut i musen: HUr mkt känner man av det? Tja, jag känner då inte särskilt mkt av det förutom att jag känner att mannen kommer-

Sprut på kroppen: Hur kul är det att bli kladdig? Well, jag har då aldrig tänt på just det iaf.

Lund24

Medlem
Kön
Man
Tycker att en del verkar vara extremt fixerade vid hur långt man sprutar och hur många sprut man har... Vem fan sitter och räknar när man kommer?? Och framförallt, vem orkar MÄTA eller ens uppskatta hur långt man har sprutat???? Jag njuter av känslan när jag kommer, hur långt/kort jag sprutar eller hur mycket det är är helt ointressant.

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag föredrar mycket, men jag håller med Lund24 om att det verkar vara en riktig hang up för rätt många killar här hur långt och hur mycket de sprutar. Jag visste inte att det var så stor grej för killar, men det verkar nästan lika viktigt för er att jämföra som storleken på mojängen. När det gäller sprut innuti håller jag med Tjorvan, jag märker det inte ens så det kunde inte spela mindre roll.

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det här är ju något som jag överhuvudtaget inte ens har funderat på förut! Det enda jag har tänk på är att mängd och konsistens varierar, typ om det inte gått för killen på ett tag.

Men annars, jag gapar och sväljer bara.....;)

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Jag bryr mig inte heller om hur mycket jag sprutar.. Men det brukar bli ganska mycket, eftersom jag alltid håller på länge.

Alla gör det, alla ska.

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Sprutet är en del utav känslan, kanske fixeringen kommed därifrån. Nåja, jag är inte den som mäter längd och mängd i alla fall. En rejäl och skän orgasm känns viktigare.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej, jag har aldrig tenkt på hur stor satsen är bara det går för mig. Att kunna sputa 2-3 meter det är inte fyskam, krut i kanonen:D

Kåt runkare

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by tuvalu

Jag föredrar mycket, men jag håller med Lund24 om att det verkar vara en riktig hang up för rätt många killar här hur långt och hur mycket de sprutar. Jag visste inte att det var så stor grej för killar, men det verkar nästan lika viktigt för er att jämföra som storleken på mojängen. När det gäller sprut innuti håller jag med Tjorvan, jag märker det inte ens så det kunde inte spela mindre roll.

Njaee - en hangup är det inte, inte för mig i alla fall. Jag känner inte att jag inte "presterar" om jag inte skjuter iväg stråle på stråle. Däremot tycker jag det är läckert, så jag vill ju gärna spruta mycket av den anledningen. (Det är ungefär som med storleken - jag är helt nöjd med min, men det skulle förmodligen varit kul även om den varit mindre, men det är faktiskt trevligt att den är såpass stor som den är.)

Sex sitter ju så mycket i hjärnan - om man inte tar allt för allvarligt brukar det mesta vara riktigt trevligt ;)

Bigload

Medlem
Kön
Man
Det är ju faktiskt på det sättet att om man sprutar som jag gör så blir det lätt så att man blir lite fixerad vid det. Det är svårt att undvika eftersom spruten lätt tar över. Men också för att tjejer hela tiden kommenterar det, en del skrattar, andra blir kåta. sen finns det naturligtvis även dom som blir besvärade och lite irriterade över att dom inte kan värja sig mot det....
var mest intresserad av att kolla vad tjejerna tycker rent generellt...

Kön
Man
För min del så är det viktigast ATT han kommer överhuvudtaget[}:)]! Man vill ju verkligen att killen ska ha det skönt, eller hur!?

Men OM han kommer mycket eller långt så är det ett litet plus! Därmed inget krav eller något som jag saknar om det uteblir.

Kön
Man
Hrmm tycker sperma luktar illa och är rena klistret på kroppen så jag föredrar något som kan kallas "Lagom dos". Men som vi alla vet är lagom olika för varje individ.

To heaven and back again

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by subway_to_ecstasy

Hrmm tycker sperma luktar illa och är rena klistret på kroppen så jag föredrar något som kan kallas "Lagom dos". Men som vi alla vet är lagom olika för varje individ.

To heaven and back again

Är det inte väldigt olika med mängd, lukt och konsistens? (Lukt framgår ju inte av porrfilmer precis, men mängd och konsistens - klistrig eller rinnig - skiljer ju väldigt). Min egen sperma luktar inte särskilt mycket och den smakar inte mycket mer än lite salt heller (jo, jag har smakat).

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Är det ingen mer än jag som tänder på smaken? Jag vill alltid ha satsen i munnen. Helst suger jag av kuken medan den är våt av min fittsaft så smakerna blandar sig. Hur upphetsande som helst! Om jag känner honom och vet att han är frisk så sväljer jag och annars spottar jag ut det. Har inte tänkt på mängden mer än att jag blivit positivt överraskad om jag fått en riktig "brandslang" in i munnen vilket hänt ett par gånger. Om det bara inte fanns könsskukdomar så skulle jag kunna suga av en främling bara för att jag tänder på det.

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jo, jag håller helt med dig Bella, men hur är det egentligen med det där med sjukdomar? Får man inte dem ändå om man bara suger/får in sperman i munnen och spottar?

shadow

Medlem
Kön
Man
Vissa sjukdomar kan man nog få kan jag tänka...herpes? Men chansen att få dem är bra mindre om man spottar än sväljer. Dock är inget totalt säkert...inte ens kondom, menar..det finns ju en minimal chans att den spricker. Men man kan ju värdera det som är "säkrast".

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Men usch, jag skulle aldrig få för mig att suga på en kondom. Jag tycker till och med att de är äckliga att ta i.

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det finns ju kondomer med olika smaker. Så du skulle hellre suga av en kuk som har varit God knows where, än en kuk med kondom?

Toppen