Sprut i underkläder

maxwell

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en liten hemlig fetish. Jag brukar ta min tjejs stringtrosor från tvätten och onanera med dom. Det är inte så att jag tar på mig dom, utan jag brukar helt enkelt mysa med dom i handen eller mot kuken. Sen låter jag sperman spruta i dom, helst i grenen. Jag skäms ju lite för det, tänk om hon skulle komma på mig.

Jag undrar vad ni tjejer tycker om sånt. Finns det någon tjej som tycker att tanken är upphetsande, att någon onanerar med era underkläder?

heimat

Medlem
Kön
Man
Berättade det för min tjej att jag ofta runkar iförd hennes eller andra brudars string o hon hade absolut inga problem med det... sedan dess har sexlivet blivit roligare :)

Knasluvan

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
En gång i tiden bodde jag i ett hyreshus med endast några få lägenheter. Så få lägenheter att det inte var nåt tvivel om vem trosan som låg kvar i tvättmaskinen i tvättstugan tillhörde. Hon var både ung och vacker, kom från något östeuropeiskt land, var trådsmal och hade långt mörkt hår, nybliven mamma. Kunde inte låta bli att knöla ihop trosan runt min stora svullna och runka den full med min sats. Kunde inte lämna den bara sådär, då hade hon ju märkt vad som hänt men jag ville heller inte tvätta ur precis allt så jag sköljde bara ur den så att den inte skulle klibba ihop vid torkning och hängde sen upp den med hopp om att hon skulle ta på sig den med mina spermarester kvar i tyget.

Toppen